52 میلیارد ریال صرف شبکه برق شهر «چم گلک» شد


52 میلیارد ریال صرف شبکه برق شهر «چم گلک» شد

اندیمشک-ایرنا- فرماندار اندیمشک با تاکید بر لزوم توسعه عادلانه خدمات و امکانات در مناطق مختلف این شهرستان گفت: 52 میلیارد و 960 میلیون ریال برای ساماندهی و پایداری شبکه برق شهر چم گلک هزینه شد.

پیمان جهانگیری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهر چم گلک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف در مناطق مختلف این شهر اجرا شد.

وی بیان کرد: همچنین ۲۰ دستگاه ترانسفورماتور و یک هزار و ۵۰۰ چراغ در راستای برخورداری از شرایط مطلوب و رفاه شهروندان این شهر نصب شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی برای رفع مشکلات حوزه آب، برق، مخابرات و راه این شهر افزود: برای حل مشکل افت فشار آب این شهر برنامه ریزی لازم انجام شده است.

جهانگیری یکی از مشکلات شهر چم گلک را بروز حوادث در جاده این شهر دانست و افزود: طرح تعریض جاده چم گلک به اندیمشک در راستای روان سازی ترافیک و جلوگیری از حوادث احتمالی، با اعتباری حدود ۲۵ میلیارد ریال و به طول چهار کیلومتر آغاز شده است.

وی گفت: به منظور بهبود شرایط رفاهی، تفریحی و فرهنگی منطقه نیز طرح‌های دیگری در دست اجرا است، ضمن اینکه طرح فاضلاب شهری چم گلک هم با پیشرفت بسیار خوبی در مراحل نهایی قرار دارد.

طی بازدید فرماندار اندیمشک روند تکمیل طرح‌های مختلف عمرانی این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا شهر چم گلک با هشت هزار نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیمشک است.

شهرستان اندیمشک پنج شهر تابعه دارد و با بیش از ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع شده است.

۷۲۸۱/‏۶۰۰۲/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی