پیام تبریک حجت‌الاسلام تویسرکانی در پی انتصاب رییس جدید سازمان بسیج مستضعفین


پیام تبریک حجت‌الاسلام تویسرکانی در پی انتصاب رییس جدید سازمان بسیج مستضعفین

در پی انتصاب سردار غلامرضا سلیمانی به عنوان رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی انتصاب سردار غلامرضا سلیمانی به عنوان رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین پیام تبریکی را صادر کردند که به شرح زیر می باشد:

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام بدین وسیله انتصاب بجا و شایسته جناب عالی از سوی مقام معظم رهبری که نشان از تجارب، لیاقت و حضور ارزنده آن برادر گرامی در جبهه های فرهنگی، جهادی و سایر عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی بوده، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین آمادگی بیش از بیش خود را در جهت تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و اصول مورد انتظار مقام عظمای ولایت در ابعاد اعتلای بسیج و گسترش گروه‌های جهادی و هم‌افزایی و تقویت بسیج اقشار در تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه سپاه به حضورتان اعلام می دارد.

از پیشگاه حضرت احدیت دوام توفیقات در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و عمل عالمانه به فرامین نایب بر حق ایشان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای برایتان مسئلت دارم.

محمدرضا تویسرکانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس