«رهآورد» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید


«رهآورد» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید

شرکت شرکت دارویی رهآورد تامین در صنعت دارویی فعالیت می‌کند. این شرکت تا پایان خرداد ماه سال امسال، بیش از هزار میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده، همچنین سود انباشته این شرکت در پایان بهار امسال به 4.1 میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با سه ماه قبل 38 درصد افت داشته است. همچنین سود خالص هر سهام این شرکت در پایان خرداد ماه امسال 128 ریال بوده که در...

بازار سهام فردا پذیرای عرضه‌اولیه دیگری است.

ششممین عرضه‌اولیه سال ۱۳۹۸،شرکت دارویی ره آورد تامین با نماد «درهآور» است.

به گزارش تجارت‌نیوز،شرکت دارویی ره آورد تامین که نام ابتدایی آن «شیمیایی ره آورد تامین» بوده با سرمایه ابتدایی ۱۰ میلیون تومان در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد. این شرکت جزو واحد تجاری فرعی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین است.

فعالیت شرکت ره آورد تامین

موضوع فعالیت شرکت طبق مفاد ماده دو اساسنامه آن عبارت است از: تولید و بسته‌بندی اشکال مختلف دارویی مواد اولیه دارویی، شیمیایی آرایشی، بهداشتی و سایر محصولات مشابه و تهیه و تامین کلیه مواد و وسایل، دستگاه‌ها و ماشین آلات مورد نیاز از داخل و خارج شرکت، فروش تولیدات و نتایج تحقیقات و فناوری‌های حاصله در بازارهای داخلی و صادرات آن به خارج از کشور، مشارکت و سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در شرکت‌های داخلی و خارجی از طریق تعهد و خرید سهام سایر شرکت‌ها و هر گونه عملیات صنعتی، بازرگانی، مالی و تجاری که بطور مستقیم و غیر مستقیم با هر یک از موضوعات فوق مرتبط باشد.

سهام‌دار اصلی شرکت ره آورد تامین، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین بوده که ۹۹٫۹ درصد سهام شرکت را در اختیار دارد. دیگر سهامداران خرد این شرکت، شرکت اوزان است.

«رهآورد» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید«رهآورد» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسیدترکیب سهام‌داران شرکت ره آورد تامین

عرضه اولیه «درهآور» در بورس

شرکت ره آورد تامین با سرمایه ۲۰ میلیارد تومان در گروه مواد و محصولات دارویی در بازار دوم فرابورس با نماد «درهآور» پذیرش شده و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصد از سرمایه‌اش معادل ۴۰ میلیون سهم در ۱۲ تیر ماه سال جاری به روش بوک بیلدینگ است.

این شرکت آخرین اطلاعات و عملکرد مالی را بر روی کدال منتشر کرده است.

«رهآورد» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید

«رهآورد» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید

آخرین وضعیت «درهآور»

بر اساس صورت‌های مالی منتهی به پایان خرداد ماه سال ۱۳۹۸ (حسابرسی نشده)، شرکت دارویی رهآورد تامین دارای ۶۶ میلیارد تومان دارایی و ۴۱ میلیارد تومان بدهی است.

این شرکت تا پایان خرداد ماه سال امسال، حدود هزار میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده، همچنین سود انباشته این شرکت در پایان این دوره به بیش از چهار میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با سه ماه قبل ۳۸ درصد افت داشته است.

«رهآورد» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید

«رهآورد» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید

همچنین سود خالص هر سهام این شرکت در پایان خرداد ماه امسال ۱۲۸ ریال بوده که در مقایسه با سه ماه قبل ۶۱ درصد افت داشته است.

حداکثر سهام قابل خرید برای هر فرد ۳۳۰ سهم در دامنه قیمتی ۳۰۰ تا ۳۱۵ تومان خواهد بود، به این ترتیب حداکثر نقدینگی احتمالی مورد نیاز ۱۰۴ هزار تومان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022