تنیس ویملدون؛ شکست دومنیک تیم و ساشا زورف در نخستین گام


تنیس ویملدون؛ شکست دومنیک تیم و ساشا زورف در نخستین گام

مرحله نخست تنیس ویمبلدون در دو روز گذشته با برگزاری 64 بازی در بخش زنان و مردان برگزار...

طرفداری- در جریان نخستین مرحله از مسابقات گرنداسلم ویمبلدون در لندن جوکوویچ، فدرر و نادال سه شانس نخست قهرمانی به مرحله بعد رفتند و دومنیک تیم، سیتسیپاس، الکساندر زورف و دنیس شاپوالو از مهمترین حذف شده ها در این مرحله بودند.

در روز نخست مسابقات الکساندر زورف آلمانی که به عنوان سید شماره 6 در این مسابقات شرکت کرد در مقابل جیری وسلی ایتالیایی با نتیجه 3-1 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. دیگر شگفتی این مرحله را کورنتین موته فرانسوی به نام خودش ثبت کرد. موته 20 ساله پس از شکست در دو ست اول مقابل گریگور دیمیتروف بلغار توانست بازگشتی رویایی به این دیدار داشته باشد و در دیداری که 3 ساعت و 1 دقیقه به طول انجامید با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد. توماس فابیانو ایتالیایی نیز توانست در مقابل سید شماره 7 مسابقات یعنی استفانوس سیتسیپاس یونانی در دیداری دشوار و نفس گیر در پنج ست با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد و به مرحله بعد صعود کند.

در دومین روز از این مسابقات دنیس شاپوالو کانادایی به مصاف ریکارداس برنکیس رفت و در حالی که پیش بینی میشد شاپوالو کار دشواری برای پیروزی نداشته باشد با نتیجه 3-0 شکست خورد و با ویمبلدون 2019 خداحافظی زودهنگامی داشت.

از مهم ترین حذف شده های بخش زنان نیز میتوان به ماریا شاراپووا و نائومی اوزاکا اشاره کرد که در نخستین دیدار خودشان در این تورنمنت شکست خوردند.

اما مهم ترین شگفتی ساز بخش زنان نیز کوری گوف 15 ساله امریکایی بود که در مقابل الگو و اسطوره خودش یعنی ونوس ویلیامز موفق شد با نتیجه مقتدرانه 2-0 به پیروزی برسد و شگفتی بزرگ در مقابل اسطوره تنیس ثبت کند.

نتایج دیگر دیدار های مهم بخش مردان

کوین اندرسون 0-3 پیر اربر
استن واورینکا 0-3 روبن بملمانس
فلیکس اوژه الیاسیم 1-3 پوسپیسیل
پابلو کواس 2-3 دمیر ژمهور
کایل ادموند 0-3 مونار
کی نیشیکوری 0-3 مونتیرو
جیمز وارد 3-2 نیکولوز باسیلاشویلی
نیک کیریوس 2-3 جردن تامپسون
دومنیک تیم 3-1 سم کوئری
فرانسیس تیافو 3-2 فابیو فونینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط