انتقاد از انتخاب بدموقع مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی/در شان کاوه نبود


انتقاد از انتخاب بدموقع مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی/در شان کاوه نبود

سرمربی تیم کشتی آزاد امید ایران گفت: محسن کاوه از مربیان باتجربه و بزرگ کشورمان است اما نباید در این مقطع زمانی خاص وارد عرصه می شد.

انتقاد از انتخاب بدموقع مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی/در شان کاوه نبود
به گزارش فانوس، علیرضا رضایی در واکنش به حکم انتصاب محسن کاوه به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان زیادی تا روز انتخابات مجمع فدراسیون کشتی باقی نمانده، بهتر بود در انتصاب محسن کاوه به عنوان مدیر فنی کمی تامل و درایت بیشتری صورت می گرفت. به نظر من شان وی در این مورد اصلاً حفظ نشده است.

وی تصریح کرد: همه می دانند محسن کاوه مربی بزرگ و نامداری است. او باید در شرایطی وارد گود می شد که رئیس جدید انتخاب شده باشد تا او هم با ثبات بیشتری در جایگاه مدیریت فنی به ایفای نقش بپردازد. هم اکنون او به هر شکل این مسئولیت سنگین را به پیشنهاد متولیان فدراسیون کشتی پذیرفته اما اگر با انتخاب رئیس بعدی، جایگاه او متزلزل شود بدین معناست که شان و منزلت او حفظ نشده است. بهتر بود او فعلاً در پاسخ دادن به این پیشنهاد با فوریت پاسخ نمی داد و هرگونه تصمیم در این خصوص را به بعد از انتخابات رئیس فدراسیون موکول می کرد.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید ایران در خصوص برنامه های این تیم تا رقابتهای جهانی هم گفت: طبق برنامه ریزی های کادر فنی، پیکارهای انتخابی تیم امید برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان در روز ۲۱ تیرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود. همچنین حدود یکماه بعد نیز نفرات منتخب در تورنمنت گرجستان به میدان خواهند رفت تا محک جدی و مطلوبی را در مصاف با رقبای خارجی داشته باشند.

رضایی در پایان در خصوص برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون کشتی نیز گفت: سرانجام تاریخ برگزاری مجمع پس از وقفه ای طولانی از سوی متولیان وزارت ورزش تعیین شد تا رئیس جدید پس از ماهها بلاتکلیفی، انتخاب و معرفی شود. امیدوارم در نهایت فردی به عنوان رئیس انتخاب شود که بتواند با دل و جان برای این رشته مدیریت و برنامه ریزی کند و تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف عالی کشتی بکار گیرد. کشتی ایران روزهای سخت و میادین بزرگی همچون مسابقات جهانی و المپیک را در پیش دارد و با توجه به انتظارات بالای مردم باید از روزهای باقیمانده تا میادین پیش رو به بهترین شکل استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...