اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در بانک قوامین


پول‌نیوز - طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در بانک قوامین امروز یازدهم تیرماه با مشارکت دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین و جمعی از مدیران و کارکنان طی استقرار تیم غربالگر فشار خون در ساختمان مرکزی این بانک اجرا شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پی آغاز اجرای طرح سراسری کنترل فشار خون در کشور، بانک قوامین با هماهنگی سازمان بهداشت و با هدف تحقق شعار پیشگیری بهتر از درمان است به کمپین مذکور پیوست.

اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در بانک قوامین

این گزارش حاکی است دکتر تقی نتاج ضمن شرکت در این طرح از همکاران خود خواست مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند تا ضمن اطمینان از سلامت خود از احتمال بروز عوارض ناشی از این بیماری پیشگیری نمایند.

وی افزایش آگاهی عمومی ، پیشگیری از عوارض ناشی از بیماری فشار خون و کاهش آمار مبتلایان و نیز اصلاح الگوی تغذیه ای مردم را از نتایج اجرای این طرح دانست و خطاب به همکاران خود افزود : افزایش آگاهی عمومی شما و انتقال آن به خانواده تضمین دوام سلامتی و دوری از سایر بیماری ها است.

مدیرعامل بانک قوامین اعلام کرد: در صورت لزوم و به منظور پوشش حداکثری کارکنان بانک قوامین اجرای این طرح را در این بانک تمدید خواهد کرد.

شایان ذکر است : تیم غربالگر فشارخون طی روزهای یازدهم و دوازدهم تیرماه در ادارات مرکزی بانک قوامین اقدام به اندازه گیری فشار خون کارکنان کرده و در صورت مشاهده موارد ابتلا ، مراتب را به مراکز تخصصی درمان ارجاع خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا