رضا شکاری در راه پرسپولیس! + عکس


رضا شکاری در راه پرسپولیس! + عکس

به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها برای جذب رضا شکاری بازیکن جوان روبین کازان اقدامات نهایی را در دستور کار خود دارند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که تنها خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازگشت فرشاد احمدزاده به جمع سرخ‌ها بوده از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد برنامه بعدی برای مسئولان باشگاه پی گیری مذاکرات اولیه شان با رضا شکاری است. بازیکن ۲۱ ساله‌ای که می‌تواند خرید خوبی برای پرسپولیس محسوب شود.

رضا شکاری ستارۀ 21 سالۀ تیم ملی امید ایران این روزها با پیشنهاد وسوسه‌انگیز باشگاه پرسپولیس روبرو شده است و به نظر می‌رسد که این هافبک هجومی به احتمال بسیار زیاد با پیشنهاد رسمی سرخ‌ها موافقت کند، چرا که طبق گمانه‌زنی‌ها او علاقۀ شدیدی را برای برگشت به فوتبال ایران دارد.

طی روزهای گذشته خبرهایی دربارۀ مذاکره باشگاه پرسپولیس برای جذب رضا شکاری، مهاجم جوان تیم روبین کازان روسیه شنیده می‌شد.


بر اساس ادعای برخی رسانه‌ها، پدیده فوتبال ایران، این خبر را تأیید کرده است. با توجه به قرارداد بلندمدت شکاری با تیم روسیه‌ای، به نظر می‌رسد، در صورت توافق دو طرف، او با قراداد قرضی راهی تهران خواهد شد تا برای فصل آینده لباس سرخ‌های پایتخت را بر تن کند.

رضا شکاری در راه پرسپولیس! + عکس



ظاهراً این بازیکن که سابقۀ حضور در تیم ذوب‌آهن را در کارنامه دارد، علاقه‌مند است دوباره در ایران بازی کند. با این حساب احتمالاً می‌توان شکاری را خرید جدید قرمزها در نقل‌وانتقالات تابستانی دانست.

رضا شکاری اکنون در باشگاه روبین کازان روسیه توپ می‌زند و از وضعیتش چندان راضی نیست و طبق اخبار منتشر شده، خواهان حضور در لیگ برتر ایران است و در این راستا مذاکراتش را با باشگاه پرسپولیس به زودی آغاز خواهد کرد.

110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل