ردبول: برنامه ای برای جایگزینی پیر گسلی نداریم


فرمول یک ایران – بعد از یک گرندپری دیگر با عملکرد ضعیف پیر گسلی، بار دیگر دکتر هلموت مارکو شایعات مربوط به کنار گذاشتن راننده فرانسوی از ترکیب تیم ردبول را رد کرد. در حالی که مکس ورشتپن پیروزی مسابقه اتریش را کسب کرد اما گسلی با کسب هفتمی توسط هم تمی اش نیز لپ شد و همین عملکرد ضعیف کافیست تا بار دیگر سوالات زیادی به سمت تیم ردبول سرازیر شود که...

فرمول یک ایران – بعد از یک گرندپری دیگر با عملکرد ضعیف پیر گسلی، بار دیگر دکتر هلموت مارکو شایعات مربوط به کنار گذاشتن راننده فرانسوی از ترکیب تیم ردبول را رد کرد.

در حالی که مکس ورشتپن پیروزی مسابقه اتریش را کسب کرد اما گسلی با کسب هفتمی توسط هم تمی اش نیز لپ شد و همین عملکرد ضعیف کافیست تا بار دیگر سوالات زیادی به سمت تیم ردبول سرازیر شود که آیا ادامه دادن با رانننده فرانسوی به صلاح این تیم است؟ جواب مشاور این تیم مثبت است:

پیر به شدت در حال کار با تیم است و به خاطر همین بیشتر وقت ها با شبیه ساز کار می کند. ما هم هیچ برنامه ای برای جایگزینی او با راننده ای دیگر نداریم.

او با مهندسی جوان کار می کند و در هر صورت این کمکی به او نمی کند. علاوه بر این او با تصادف در تست های بارسلونا، اعتماد به نفسش را از دست داده است.

نمایش های قوی را نیز از پیر در مسابقات دیده ایم اما ما نیز با او کار می کنیم که از این شرایط خارج شود. برای فکر کردن درباره ترکیب رانندگانمان در 2020 نیز تا ماه های سپتامبر و اکتبر صبر می کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید