راهبرد نظام ایجاد آرامش و تقویت امنیت در منطقه است/از مأموران وظیفه شناس نیروی انتظامی با قاطعیت دفاع و تشکر می‌کنم


راهبرد نظام ایجاد آرامش و تقویت امنیت در منطقه است/از مأموران وظیفه شناس نیروی انتظامی با قاطعیت دفاع و تشکر می‌کنم

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هر نهاد و سازمانی با مردم می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و امروز اعتماد مردم به مقام معظم رهبری بالاترین سرمایه ی این کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به این که کرمان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشته است، اظهار داشت: لشکر ۴۱ ثارالله یکی از لشکرهای خط شکن در دوران دفاع مقدس بود که حدود ۶۵۰۰ شهید و ۲۰ هزار جانباز سرافراز تقدیم کشور و امام شهدا کرده است.

وی گفت: هر مقدار که برای آرامش و آسایش مردم کار کنیم کم‌است و وظیفه نیروی انتظامی این است که حافظ جان و ناموس مردم باشد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: راهبرد اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد آرامش، ثبات و تقویت امنیت در منطقه است و هر تهدیدی که به سمت مردم باشد حتما خنثی خواهد شد.

اشتری ادامه داد: امروز جبهه ی مقاومت در کشورهای مختلف حامی مظلومان، آزادی خواهان و مردم است و علت اینکه دشمن جرات نمی کند به ما تعرض داشته باشد قدرت دفاعیه و مردم می باشد.

وی ابراز داشت: اگر امروز آمریکائی ها با توجه به اقدامات نیروهای مسلح و زدن پهپاد سردر گم شده اند بخاطر همین اقتدار است و امنیت با ثبات امروز کشور به همین واسطه می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که هوشیاری، در صحنه بودن مردم و اقتدار نیروهای مسلح زمینه ساز امنیت است، افزود: خدا را شاکریم‌ که در یک اقیانوس پر تلاطم ،جمهوری اسلامی ایران با آرامش و امنیت پایدار و مقتدرانه رو به جلو در حرکت است.

اشتری بیان کرد: نیروهای مسلح جزئی از مردم هستند و امروز فرزندان این ملت در لباس نظم و امنیت از جمله انتظامی،سپاه ، بسیج در حال خدمت هستند.

وی توضیح داد :هر نهاد و سازمانی با مردم می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و امروز اعتماد مردم به مقام معظم رهبری بالاترین سرمایه ی این کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: به دلیل هجمه های دشمن امروز در برخی حوزه ها از جمله اقتصاد مشکلاتی داریم از این رو باید همه ی مسئولین به فکر دغدغه مردم باشند چرا که مردم به خادمین خود اعتماد دارند و همواره در میدان ها با شکوه حضور داشته اند.

اشتری عنوان داشت: باید هر جایی که مردم ساکن هستند نیروی انتظامی به شکلی حضور داشته باشد و خدا را شاکریم که نیروی انتظامی توانسته بیشترین خدمت را به مردم در راستای امنیت پایدار ارائه دهد.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی بر اساس قانون در حال انجام وظیفه است، گفت: ما مامور اجرای قانون هستیم و همکاران بنده در اقصی نقاط کشور با هر گونه بی قانون برخورد می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشریح کرد: من از مامورین وظیفه شناس و کسانی که وظایف خود را انجام می دهند با قاطعیت دفاع و تشکر می کنم که چنین انجام وظیفه می کنند.

اشتری با اشاره به تودیع سردار بنی اسدی فر و معارفه ی سردار ناظری گفت: در هر جابجایی شاهد برکاتی هستیم و از زحمات خالصانه و ۴ ساله ی سردار بنی اسدی که در مدت خدمت ایشان کارهای بزرگی صورت گرفت تشکر می کنم و همزمان به ۲ نفر از مدیران و مسئولین استان مسئولیت داده ایم زیرا انتخاب افراد بومی بسیار خوب جواب می دهد .

وی افزود: کرمان استان پهناوری است که ۱۱ درصد از جغرافیای ایران را به خود اختصاص داده است و امروز وضعیت امنیتی استان خوب و مطلوبیت است و این ثبات و آرامش با کمک مردم ارتقا خواهد یافت و نیروی انتظامی در اجرای ماموریت های خود قاطعانه انجام وظیفه خواهد کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک