کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان در سلسله تشکیل شود


کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان در سلسله تشکیل شود

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار سلسله گفت: به منظور برنامه ریزی های دقیق تر در امور بانوان، لازم است که کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان در این شهرستان تشکیل شود.

به گزارش ایرنا، عابدین گراوند روز چهارشنبه در نشست فصلی رابطین بانوان ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری سلسله اظهار داشت: انتظار می رود رابطین زبان گویای سایر بانوان شهرستان باشند و مسائل و مشکلات را به نمایندگی از آنان پیگیری کنند.

وی افزود: نصف جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می دهند و این مهم برنامه ریزی های مناسبی در این حوزه را می طلبد.

معاون فرماندار سلسله با بیان اینکه رابطین بانوان باید مهمترین مشکلات شایع این قشر از جامعه را احصا کنند، بیان کرد: زنان عشایر و روستایی بخش قابل توجهی از جمعیت بانوان را تشکیل داده و نقش مهمی در اقتصاد خانوار و تولید کشور ایفا می کنند، در حالی که اطلاعات زیادی از مشکلات و مسائل مربوط به آنان را در دسترس نیست که رابطین در این زمینه باید نقش فعال تری داشته باشند.

گراوند با بیان اینکه بانوان شاغل در ادارات علاوه بر نقش همسری و مادری، عهده دار وظایف اداری خود نیز هستند، اضافه کرد: برنامه ریزی های مناسب برای بانوان باعث رشد و اعتلای سطح فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آنان می شود و تا زمانی که خود بانوان پیگیر نباشند نمی توانیم برنامه ریزی مناسبی برای آنان صورت دهیم.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان، ادامه داد: برای رشد و تعالی فرهنگی به برنامه ریزی نیاز است و تحقق این امر همت بانوان رابط را می طلبد.

معاون سیاسی فرمانداری سلسله با اشاره به اینکه بانوان رابط باید زنان کارآفرین و بانوانی را دارای تخصصی در یک زمینه خاص هستند را شناسایی کنند، گفت: در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به بانوان شده که تصدی پست های مدیریتی توسط بانوان گواه این امر است و بانوان نیز باید از فرصتی که برای آنان فراهم شده نهایت استفاده را ببرند.

۷۲۶۵/‏۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی