نبود عدالت، آفت است/ ارتش همواره آمادگی مقابله با تهدیدات را دارد


نبود عدالت، آفت است/ ارتش همواره آمادگی مقابله با تهدیدات را دارد

گروه اجتماعی ــ جانشین فرماندهی ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیاست‌های کلان نیروی زمینی ارتش در راستای برقراری عدالت در یگان‌هاست، گفت:‌ نبود عدالت، یک آفت است.

نبود عدالت، آفت است/ ارتش همواره آمادگی مقابله با تهدیدات را دارد

به گزارش ایکنا از فارس، هلاکو احمدیان، جانشین فرماندهی ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد امروز، 12 تیرماه در اختتامیه ششمین جشنواره مالک اشتر تیپ 55 هوابرد شیراز گفت: در راستای تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری جهت شایسته‌سالاری، ارتقای سیستم مدیریتی و سازمانی چندین سال است که سیستم اشراف برپا شده است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های کلان نیروی زمینی 3 گزینه عدالت‌محوری، شایسته‌سالاری و ولایتمداری منطبق بر اهداف اشراف است، افزود: همه این موارد در راستای برقرار عدالت در یگان‌هاست و اصولاً نبود عدالت، یک آفت است.

جانشین فرماندهی ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد که تلاش برای برقراری عدالت در یگان‌های ارتش همواره وجود دارد.

احمدیان در ادامه با تصریح اینکه دو نوع آمار در یگان‌ها وجود دارد که یکی آمار ظاهری و دیگری روحی افراد است، گفت:‌ نکته‌ای باید بدان توجه کنیم این است که با توجه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، چند نفر می‌توانند به‌صورت داوطلب مأموریت بروند و این همان آمار دومی است و هنر فرمانده این است که روحیه افراد را ارتقا دهد که می‌تواند از ابزارهای مختلف تشویق، تنبیه و غیره استفاده کند که همگی باعث ارتقا می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار دومی در یگان هوابرد بسیار بالاست، گفت: بحمد الهی اعضای یگان هوابرد دارای روحیه بالایی هستند که نشان‌دهنده هنر هیئت رئیسه و فرمانده یگان است و این چنین غرورآفرین برای حراست از کشور آماده‌اند.

جانشین فرماندهی ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ‌دشمن امروز در نقاط مختلف منطقه در کمین ماست اما نیروهای ارتش همواره آمادگی مقابله با تهدیدات را دارند و وجود یگان هوابرد باعث شده است که گوشه ذهن خصم را مشغول کند.

احمدیان با بیان اینکه همواره نیروهای ارتش این دغدغه دارند که در راستای دفاع از این دین، شرف و کیان این کشور خدمت‌ کنند، گفت: نیروهای ارتش و هوابرد در حلقه‌های امنیتی که در اطراف کشورمان وجود دارد، نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط