ایجاد فضای سالم برای تفریح در جامعه ضروری است


ایجاد فضای سالم برای تفریح در جامعه ضروری است

دزفول - ایرنا- رییس امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: ایجاد فضای سالم و بستر مناسب برای تفریح در جامعه و تقویت فرهنگ ضروری است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا الله قلی روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی پشتیبانی منطقه ۶ جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در تالار امام رضا (ع) شهرستان دزفول اظهار داشت: جامعه‌ای که در آن افراد از روحیه مناسب و تفریح سالم برخوردار نباشند، نمی‌توان چشم اندازه روشنی را برای آن ترسیم کرد.

رئیس امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: تقویت روحیه در جامعه اثرگذاری افراد را در تمامی امور بخصوص در بین نیروهای مسلح افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: حوزه عقیدتی سیاسی ارتش در راستای تقویت باورهای دینی و روحیه انقلابی در بین کارکنان نقش مؤثری دارد که تاکنون در این مسیر موفقیت‌های فراوانی حاصل شده است.

ایجاد فضای سالم برای تفریح در جامعه ضروری است

همچنین سرهنگ عباس نوری فرمانده پشتیبانی منطقه ۶ جنوب غرب نیروی زمینی ارتش گفت: فرهنگ در هر سازمان و جامعه‌ای شالوده، اساس و مهمترین موضوع بحث به شمار می‌رود که مجموع رفتارهای اکتسابی افراد جامعه است.

وی افزود: بخش اول فرهنگ شامل ارزش‌ها، رفتار، آداب و رسوم و سنت‌ها است که در جامعه به صورت کاملاً ملموس احساس می‌شود.

فرمانده پشتیبانی منطقه ۶ جنوب غرب نیروی زمینی ارتش گفت: بخش دیگر فرهنگ به لایه‌های سازمانی بر می‌گردد که شامل باورها، اعتقادات و فرایند فکری کارکنان بوده و در واقع بخش راستین فرهنگ یک جامعه است.

وی با اشاره به نقش عقیدتی و سیاسی در ارتش، افزود: تقویت و رشد بخش راستین فرهنگ سازمانی که همان باورها، اعتقادات و تفکرات ملی، از خود گذشتگی، ایثار و شهادت طلبی است از دیگر مسئولیت‌های سازمان عقیدتی و سیاسی است.

وی بیان کرد: این مؤلفه نقش مفید و مؤثری در ارتقای توان رزمی دارد و همین امر نقش عقیدتی و سیاسی را نسبت به سایر سازمانها برجسته‌تر می‌کنند.

به گزارش ایرنا آئین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی پشتیبانی منطقه ۶ جنوب غرب نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه در تالار امام رضا (ع) دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اسماعیلی تکریم و حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امیری معارفه شد.

۹۵۹۴/۳٠۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش