برگزاری تور یک روزه پارک بانوان


برگزاری تور یک روزه پارک بانوان

اردوی یک روزه پارک بانوان به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و در راستای پرکردن اوقات فراغت بانوان در بخش مرکزی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش زنان خبر، فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی شهرستان ری با اشاره به برگزاری اردوی یک روزه پارک بانوان گفت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر از دختران نمونه بخش مرکزی شهرستان ری که از سوی دهیاری ها معرفی شده اند، در اردوی یک روزه پارک بانوان تجلیل به عمل آمد.

“فاطمه فکوریان”با اشاره به تاکید فرماندار شهرستان ری در خصوص اهمیت و اجرای برنامه های اوقات فراغت در روستاهای شهرستان ری افزود: یکی از دغدغه های اصلی مسئولان شهرستان ری فراهم کردن بسترهای مناسب تفریحی و فرهنگی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان به خصوص دانش آموزان و بانوان است.

بیشتر بخوانید:

اوقات فراغت یک چالش یا فرصت!

وی ادامه داد: توجه به اوقات فراغت شهروندان می تواند تاثیر بسزایی در روحیه افراد داشته باشد و همین موضوع می تواند کانون خانواده ها را گرم و از تنش های موجود بکاهد از این رو فرماندار شهرستان ری بارها در جلسات مختلف به برگزاری هرچه بهتر برنامه های اوقات فراغت تاکید بسیاری داشته اند.

بخشدار بخش مرکزی با توجه به استقبال شهروندان به خصوص نوجوانان وجوانان از مراکز فرهنگی _هنری گفت: با آغاز فصل تابستان شهروندان فرصت بیشتری برای آموزش رشته های هنری مورد علاقه شان دارند و برای همین منظور دوره های مختلف هنری در مراکز فرهنگی برگزار می شود و هنرجویان جویای کار پس ازپایان دوره های آموزشی می توانند وارد بازار کار شوند.

فکوریان افزود: علاقه مندان به رشته های مختلف هنری فرصت دارند تا با مراجعه به دهیاری روستاها در این جلسات با هزینه های مناسب شرکت کنند و اوقات فراغت خوبی را برای خود رقم بزنند.

انتهای متن/*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟