کلیپی از تست فورد رنجر 2019 | فیلم


کلیپی از تست فورد رنجر 2019 | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندنگاهى به فورد مدل ٢٠١٧...فناوری های جدید شرکت خودرو سازی فورد | فیلم...معرفی و بررسی فورد فیستا مدل 2018 | فیلم... تولید فورد رنجر 2019...

تولید فورد رنجر ۲۰۱۹ از اواخر سال جاری در میشیگان آغاز خواهد شد بنابراین احتمالاً چند ماه پیش از تولید آن جزئیات کامل این خودرو از جمله قدرت، ظرفیت یدک کشی، مصرف سوخت و قیمت منتشر خواهد شد. از جمله رقبای مشهور رنجر می‌توان به شورولت کلرادو، جی ام سی کانیون، تویوتا تاکوما، هوندا ریجلاین و حتی نیسان فرونتیر سالخورده اشاره کرد.

یک سال پس از آنکه فورد تأیید کرد نام رنجر به آمریکا بازمی‌گردد، هم‌اکنون شاهد رونمایی این پیکاپ تراک میدسایز هستیم. رنجر ۲۰۱۹ از نظر طراحی خودرویی کاملاً جدید است.

این خودرو به لطف جلوپنجره‌ای با میله‌های افقی و ورودی روی گلگیرهای جلو فوراً به عنوان یک فورد قابل شناسایی است. شیشه جلوی که به عقب خم شده باعث کاهش ضریب درگ و صدای باد شده و قوس‌های چرخ‌ها نیز بر گیرایی و خشونت این پیکاپ می‌افزایند. درب پشتی نیز دارای لوگوی رنجر است.

رنجر ۲۰۱۹ نیز همانند اکثر رقبای خود دارای زوایای حمله و فرار بهبود یافته است. این خودرو در دو نوع سوپرکب (درب‌های جلو به علاوه نیم درب عقب) و سوپرکرو (چهار درب) عرضه خواهد شد.

فورد اعلام کرده است رنجر جدید برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند زندگی شهری را با ماجراجویی خارج از جاده در آخر هفته‌ها ترکیب کنند. فریم رنجر از فولادی با کشش بالا ساخته شده و سپرهای جلو و عقب نیز به منظور استحکام بالا از فولاد ساخته شده‌اند. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲٫۳ لیتری توربویی قرار دارد که به یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل است. هنوز قدرت این پیشرانه اعلام نشده اما همین پیشرانه در موستانگ ۲۰۱۸ قدرت ۳۱۰ اسب بخاری را ارائه می‌کند.

هر دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک دارای دیفرانسیل‌هایی با قفل دانا Trac-Lok بوده و دیفرانسیل عقب با قفل شوندگی الکترونیکی نیز به همراه شوک‌ها و لاستیک‌های آفرود باعث افزایش توانایی‌های خارج از جاده رنجر ۲۰۱۹ می‌شوند.

این خودرو همچنین دارای سیستم مدیریت عبور از سطوح الهام گرفته از F-150 رپتور بوده و همچنین سیستم کنترل Trail نیز وجود دارد که نمونه پیشرفته‌تر از سیستم کنترل حرکت در سرپایینی بوده و به رانندگان اجازه می‌دهد تا عملکردهای ترمز و شتاب را به خود پیکاپ سپرده و تمرکز را روی فرمان دادن خودرو بگذارند.

کابین رنجر ۲۰۱۹ پذیرای پنج سرنشین بوده و به‌صورت سفارشی می‌توان صفحه لمسی ۸ اینچی به همراه نرم‌افزار Sync 3 فورد را به همراه یک جفت صفحه رنگی در داخل پشت آمپرها انتخاب کرد. از جمله تجهیزات سفارشی این خودرو می‌توان به وای فای هات اسپات ۴G LTE، خروجی‌های برق ۱۱۵ ولتی، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن، ناوبری و چراغ‌های جلو و عقب LED اشاره کرد.

تریم های گوناگون رنجر جدید شامل XL، XLT و Lariat هستند. همچنین پکیج‌های کروم و اسپورت نیز باعث بهبود نمای ظاهری این پیکاپ میدسایز می‌شوند.

تمامی مدل‌های رنجر به‌صورت استاندارد با ترمز پیش از برخورد عرضه شده و مدل‌های XLT و Lariat علاوه بر سیستم یاد شده دارای دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار نقاط کور و حسگرهای پارک عقب هستند. در مدل فول Lariat علاوه بر تجهیزات یاد شده می‌توان تشخیص عابران پیاده و کروز کنترل تطبیقی را نیز مشاهده نمود.

(۴۳۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)