همکاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های کربلا با پژوهشکده حج و زیارت


همکاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های کربلا با پژوهشکده حج و زیارت

مرکز مطالعات و پژوهش‌های کربلا و پژوهشکده حج و زیارت در موضوعاتی همچون برگزاری نشست علمی «مسلمانان عراق حج و حرمین شریفین» همکاری می‌کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: اعضای کمیته علمی نشست مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین، با نماینده مرکز مطالعات و پژوهش‌های کربلا در قم وابسته به آستان مقدس حسینی دیدار و گفتگو کردند.

نماینده مرکز مطالعات و پژوهش‌های کربلا در این دیدار ضمن معرفی فعالیت‌های این مرکز و پژوهش‌ها و مطالعاتی که در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است آمادگی خود را برای همکاری پژوهشی مشترک با پژوهشکده حج و زیارت اعلام کرد.

در این دیدار گفتگوهایی پیرامون برگزاری نشست علمی «مسلمانان عراق حج و حرمین شریفین» توسط پژوهشکده حج و زیارت صورت گرفت.

همچنین از طرف ریاست پژوهشکده حج و زیارت از پژوهشگران عراقی مرکز کربلا جهت سخنرانی و ارائه مقاله در این نشست علمی دعوت به عمل آمد.

در ادامه یکی از پژوهشگران پژوهشکده حج توضیحاتی درباره راه‌اندازی «دانشنامه عتبات عالیات» توسط پژوهشکده ارائه کرد که مورد استقبال نماینده مرکز پژوهشی کربلا قرار گرفت و آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه اعلام کرد.

گفتنی است، اولین نشست علمی تخصصی« مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین»، 20 تیرماه از سوی پژوهشکده حج و زیارت در قم برگزار می‌شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا