خلاصه داستان موضوع و بازیگران سریال حکایت های کمال +تصاویر


سریال حکایت های کمال به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی حدود یک سال پیش کلید خورده بود از نیمه تیرماه 98 پخش خود را از شبکه دو سیما آغاز میکند . لوکیشن و محل فلبمبرداری این سریال در شهرک غزالی بوده است . در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان...

خلاصه داستان موضوع و بازیگران سریال حکایت های کمال +تصاویر

سریال حکایت های کمال به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی حدود یک سال پیش کلید خورده بود از نیمه تیرماه 98 پخش خود را از شبکه دو سیما آغاز میکند .

لوکیشن و محل فلبمبرداری این سریال در شهرک غزالی بوده است . در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان سریال حکایت های کمال میپردازیم.

خلاصه داستان موضوع و بازیگران سریال حکایت های کمال +تصاویر

داستان سریال حکایت های کمال

موضوع این سریال از یک رمان به همین نام اقتباس گرفته شده است . قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است و این مجموعه دارای ساختاری اپیزودیک می باشد.

کتاب حکایت‌های کمال ویژه گروه سنی نوجوانان نوشته شده اما سریال آن به شکلی است که قصه‌های جذابی برای خانواده‌ها دارد و قطعا تماشای آن در کنار خانواده لذت و شیرینی مضاعفی دارد. ضمن اینکه ما تمام تلاشمان را کردیم تا در کنار کمبود منابع مالی اثری درخور و با کیفیت بالا تولید کنیم.

نویسنده سرایل در پاسخ به این سوال که آیا سریال کاملا و مطابق با کتاب «حکایت‌های کمال» ساخته شده؟ عنوان داشت: پایه سریال بر مبنای همین کتاب است اما گروه نویسندگانی قصه‌های آن را بسط داده‌اند و طوری نوشته شده که پتانسیل تصویری آن نیز بهتر شود. البته شرایط تولید این سریال با آثار دیگر متفاوت بود. چون داستان سریال در دهه ۴۰ می‌گذرد و بالطبع در کوچه و خیابان امروزی ما نمی‌توانیم آن لوکیشن‌ها را پیدا کنیم. ضمن اینکه در شهرک سینمایی غزالی هم بیشتر دکورها متعلق به سال‌های دیگری هستند و همین کار را برای ما مشکل می‌کرد.

خلاصه داستان موضوع و بازیگران سریال حکایت های کمال +تصاویر

بازیگران سریال حکایت های کمال

اسامی کامل بازیگران زن مرد فیلم

محمود پاک نیت / شهره لرستانی / میرطاهر مظلومی / نگار عابدی / فلورنظری / علی مسلمی / محمدرضاشیرخانلو در نقش کمال / کاظم هژیرآزاد / شهرام عبدلی / سیروس میمنت / شهین تسلیمی و جمعی از بازیگران تئاتر

خلاصه داستان موضوع و بازیگران سریال حکایت های کمال +تصاویر

عکسهای سریال حکایت های کمال

خلاصه داستان موضوع و بازیگران سریال حکایت های کمال +تصاویر

این سریال در 150 قسمت تولیده شده است و دارای چند فاز می باشد.

محل فیلمبرداری و لوکیشن دکور سریال حکایت های کمال

محله‌ای به نام «کمال» در شهرک سینمایی غزالی طراحی کرده و همان را با بهترین مواد بسازیم. نتیجه آن نیز این شد که در حال حاضر یک شهرک کوچک در شهرک غزالی با متریال واقعی و با بتن ساخته شده که شرایط آب و هوایی تاثیری روی آن ندارد. مثلا باران‌هایی که در اوایل سال آمد نتوانست هیچ صدمه‌ای به کار بزند. ضمن اینکه خانه‌ای که آنجا ساخته شده خود زیرزمینی هم دارد که یک گروه آنجا مشغول کار هستند و گروه دیگر هم در همان خانه و کوچه‌های اطراف آن.تلویزیون در این دکورها می‌تواند هم سریال‌های گوناگون و هم برنامه‌های دیگر تهیه و تدارک ببیند و به جای اینکه دکور موقت زده شود و بعد از مدتی قابل استفاده نباشد با استفاده از متریال یا مواد اولیه واقعی آن محله کمال ساخته شد.کارکرد این دکورها علاوه بر استفاده در سایر آثار می‌تواند گردشگری هم باشد. مطمئن باشید که وقتی سریال پخش شود بسیاری از نوجوان‌ها و خانواده آنها نیز دوست دارند این محله را از نزدیک ببینند و همین می‌تواند دستمایه حضور دانش آموزان در این دکورها باشد.

داستان و بازیگران سریال حکایت های کمال


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟