ملت ایران بر عهد و پیمان خود با شهدا استوار است


ملت ایران بر عهد و پیمان خود با شهدا استوار است

ایلام- ایرنا- فرماندار دهلران گفت: همه ما بر عهد خود با شهدا و آرمانهای انقلاب پایبند هستیم و هرگز این ارزش های ماندگار را رها نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز پنجشنبه در آئین تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر میمه اظهار داشت: امروز همه جمع شده‌ایم تا یکبار دیگر با آرمان‌های بلند انقلاب تجدید بیعت و با شهدا عهد ببندیم که به راه انها و آرمانهای بلند انقلاب پایبند هستیم و پشت سر رهبر کبیر انقلاب این مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شداید و سختی‌ها ما را از آرمان‌ها باز نمی‌دارد، افزود: امروز مردم آمده‌اند تا با تشییع شهدا بر غربت آنها پایان دهند و میزبان شما صاحبان خانه باشند.

فرماندار دهلران از همه تشییع کنندگان شهدا که برگ دیگری بر افتخارات خود افزودند تقدیر کرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام هم گفت: امروز ما مدیون دفاع مقدس با نقش افرینی شهدا هستیم شهدایی که بهترین روزهای زندگی خود برای سربلندی و اقتدار ایران اسلامی گذشتند.

سرهنگ کریمیان افزود: شهدا نقش آفرینان دفاع مقدس هستند که انقلاب را ماندگار کردند و پیام شهدا که شاهد تشییع آنها در اقصی نقاط کشور هستیم وحدت بین مردم و مسئولان هست که خیلی‌ها در صدد خدشه دار کردن این وحدت هستند ولی شهدا با حضور خود تفرقه را از بین می‌برند و این بسیار ارزشمند است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم گفت: شهدا سند تاریخی و نماد عینی مقاومت و فداکاری مردم ایران اسلامی هستند که تاریخ و ایندگان انها را قضاوت خواهند کرد.

سرهنگ محمدرضا شرف بیانی گفت: شهدا برای همیشه مامنی خواهند بود که مسیر حرکت و بصیرت را برای همه ترسیم می‌کنند.

مردم بخش سراب میمه و شهر میمه و مسئولان استان و شهرستان پیکر دو شهید گمنام عملیات‌های رمضان و کربلای ۶ شامگاه چهارشنبه تشییع و خاکسپاری کردند.

۷۱۷۵/‏۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...