معرفی نسخه‌های سفارشی لکسس NX و RX


معرفی نسخه‌های سفارشی لکسس NX و RX

لکسس با معرفی خودروهای سفارشی NX و RX کرافتد ادیشن در استرالیا تنوع بیشتری به سبد محصولات خود بخشیده است. بهای این دو خودرو به ترتیب از 61806 و 79888 دلار استرالیا آغاز می‌شود. NX کرافتد را می‌توان در نسخه‌های تک دیفرانسیل و چهار چرخ محرک 300 و 300h سفارش داد. این خودرو از عناصر... The post معرفی نسخه‌های سفارشی لکسس NX و RX appeared first on...

لکسس با معرفی خودروهای سفارشی NX و RX کرافتد ادیشن در استرالیا تنوع بیشتری به سبد محصولات خود بخشیده است. بهای این دو خودرو به ترتیب از 61806 و 79888 دلار استرالیا آغاز می‌شود.

معرفی نسخه‌های سفارشی لکسس NX و RX
NX کرافتد را می‌توان در نسخه‌های تک دیفرانسیل و چهار چرخ محرک 300 و 300h سفارش داد. این خودرو از عناصر مشکی روی جلوپنجره و پوشش آینه‌های جانبی سود می‌برد. این خودرو با نه رنگ بدنه عرضه می‌شود و از رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی تیره‌رنگ سود می‌برد.

معرفی نسخه‌های سفارشی لکسس NX و RX

معرفی نسخه‌های سفارشی لکسس NX و RX
تکمیل کننده‌ی این پکیج دوربین 360 درجه، ورود بدون کلید و رکاب داخلی نورانی است. ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی با 10 بلندگو، هشدار فشار لاستیک و درب پشتی برقی نیز جزو دیگر تجهیزات این کراس اوور لوکس ژاپنی هستند.

معرفی نسخه‌های سفارشی لکسس NX و RX

معرفی نسخه‌های سفارشی لکسس NX و RX
اما RX کرافتد تنها به‌صورت 5 نفره عرضه شده و با نسخه‌های 300، 350 و 450h در دسترس می‌باشد. همانند برادر کوچک‌تر این خودرو نیز از عناصر تیره‌رنگ برای جلوپنجره، مه شکن‌ها، پوشش آینه‌های جانبی و سپر عقب استفاده کرده است. این خودرو روی رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی قرار گرفته است.


از جمله تجهیزات RX کرافتد ادیشن می‌توان به مونروف پانورامیک، صفحه‌نمایش 12.3 اینچی، هدآپ دیسپلی رنگی، سیستم صوتی مارک لوینسون و پروژکتورهای درب جلو اشاره کرد. این خودرو از دیگر ویژگی‌های متمایز همچون تریم چرم، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، شارژ بی‌سیم و درب پشتی برقی سود می‌برد.
هر دو خودرو به‌صورت استاندارد از بسته‌ی ایمنی پلاس لکسس شامل پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل فعال، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و چراغ‌های LED با نوربالای خودکار برخوردار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام