خوشحالی ستاره برزیل از گلزنی به یاران مسی !


گابریل ژسوس، گلزن جوان تیم ملی برزیل از باز کردن دروازه آرژانتین بسیار خوشحال است. نوشته خوشحالی ستاره برزیل از گلزنی به یاران مسی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خوشحالی ستاره برزیل از گلزنی به یاران مسی !

گابریل ژسوس: تصمیم داشتم دروازه آرژانتین را باز کنم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۶
خوشحالی ستاره برزیل از گلزنی به یاران مسی !

گابریل ژسوس، گلزن جوان تیم ملی برزیل از باز کردن دروازه آرژانتین بسیار خوشحال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دیدار حیثیتی نیمه نهایی کوپا آمه ریکا بین دو تیم برزیل و آرژانتین، این سلسائو بود که موفق شد با دو گل گابریل ژسوس و روبرتو فرمینو حریف را مغلوب کرده و راهی فینال شود. حالا ستاره جوان منچسترسیتی در مورد این پیروزی و باز کردن دروازه آلبی سلسته صحبت کرده است.

گابریل ژسوس ستاره برزیل گفت:

من هر مسابقه ای را در فوتبال مهم می دانم، حتی آن هایی که خوب بازی نمی کنم نیز اهمیت بالایی دارند چون من از آنها درس می گیرم. در دیدار مقابل آرژانتین تصمیم داشتم گلزنی کنم و در هنگام ضربه زدن بسیار اطمینان داشتم که این موقعیت تبدیل به گل خواهد شد.

من یک فرصت خوب را از دست دادم اما بعد از آن توانستم گل بزنم. روبرتو فرمینو فرصت خوبی در اختیارم قرار داد و به من اعتماد کرد. نه فقط برای گلزنی بلکه به خاطر عملکرد تیمی خوشحالم. من هفته گذشته گفتم آرژانتین تلاش می کند تا دفاع ما را مغلوب کند اما ما به سختی مبارزه کردیم. این برزیل واقعی است، ما باید در همه بازی ها اینگونه به میدان رفته و همین روحیه را نشان دهیم تا به اهدافمان دست یابیم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط