تفاهم‌نامه همکاری فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و صندوق بیمه اجتماعی امضا شد


تفاهم‌نامه همکاری فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و صندوق بیمه اجتماعی امضا شد

زاهدان- ایرنا- تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار و مدیران شورای‌ هماهنگی و دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در خصوص تعمیم و گسترش نظام تأمین اجتماعی و به منظور حمایت از اقشار جامعه و توجه به آینده افراد مشمول و برخورداری از مزایا و تعهدات بلند مدت بیمه‌های اجتماعی از جمله بازنشستگی (پیری)، از کار افتادگی کلی و مستمری بازماندگان و هم چنین همکاری‌های آموزشی، تفاهم‌نامه یادشده برای بهره‌مندی تمامی مشمولان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزاتن، روستاییان و عشایر امضا شد.

خداداد اولیایی گفت: با برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک می‌توان گام مثبتی در جهت توسعه و گسترش عدالت اجتماعی برداشت.

وی افزود: توسعه، تعمیم و گسترش پوشش بیمه اجتماعی برای برخورداری مشمولان از خدمات، مزایا و تعهدات بلند مدت بازنشستگی (پیری) از کار افتادگی کلی و مستمری بازماندگان معرفی شده از سوی اداره کل و ترویج و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی در استان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر بیان کرد: یکی از گروه‌های هدف در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، جامعه روستاییان و عشایر است که اشاعه مهارت آموزی به این اقشار در رونق اقتصاد آنان موثر است.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید