جمع آوری 24 هزار بخاری نفتی در کشور تا مهرماه امسال


جمع آوری 24 هزار بخاری نفتی در کشور تا مهرماه امسال

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از جمع آوری 24 هزار بخاری نفتی در مدارس کشور تا مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، رخشانی مهر در جمع مسئولان خراسان شمالی در بجنورد گفت: ۲۴ هزار کلاسی که از بخاری نفتی در کشور استفاده می‌کنند و زیر ساخت آنها فراهم است، جمع‌آوری خواهند شد.

وی افزود: بعد از جمع‌آوری این مدارس برای جمع‌آوری بخاری‌های گازی در مدارس که استاندارد نیستند، برنامه‌ریزی لازم خواهد شد.

وی در ارتباط با مدارس خشتی و گلی نیز اظهار کرد: ۹۸۷ کلاس درس خشتی و گلی نیز تا اول مهر ماه جمع‌آوری می‌شوند که البته این کلاس‌های درس به غیر از کلاس‌های درس خشتی و گلی استان سیستان و بلوچستان هستند که به علت مشکل مدیریتی تا مهر ماه سال جاری جمع‌آوری نمی‌شود اما تا پایان سال جاری و یا مهر ۹۹ برچیده خواهند شد.

برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان شمالی در تهران

رخشانی فر در ادامه با اشاره به اینکه در خراسان شمالی ۱۷ مدرسه با ۶۷ کلاس سنگی وجود دارد، بیان کرد: این کلاس‌های درس نیز تا مهر ماه با همکاری استان و این سازمان برچیده می‌شوند.

وی ادامه داد: بخاری‌های گازی کلاس‌های درس خراسان شمالی که استاندارد لازم را در مدارس ندارند نیز تا پایان مهر با همکاری سازمان نوسازی مدارس و این استان جمع‌آوری می‌شوند و جای خود را به بخاری‌های گازی استاندارد می‌دهند.

رخشانی فر تصریح کرد: همچنین قرار بر این شد تا در یک مناسبت برای خراسان شمالی جشنواره خیران مدرسه ساز در تهران برگزار شود تا کمک خیران مدرسه ساز در کشور شامل حال این استان نیز شود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است