تارتار و مسجدسلیمان؛ احیا با طعم تحول!


تارتار و مسجدسلیمان؛ احیا با طعم تحول!

مهدی تارتار سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان با خرید مهره های جوان و بعضا باتجربه سعی در تحول در این تیم با اصالت دارد.

تارتار و مسجدسلیمان؛ احیا با طعم تحول!
پنجشنبه, 13 تیر 1398 ساعت 17:44
تارتار و مسجدسلیمان؛ احیا با طعم تحول!
مهدی تارتار سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان با خرید مهره های جوان و بعضا باتجربه سعی در تحول در این تیم با اصالت دارد.
به گزارش توپ 90، مهدی تارتار که کارنامه خوبی در متحول کردن و بستن تیم های چغر و نباز را دارد، در سه فصل اخیر با پارس جنوبی جم نتایج خوبی گرفت و بازیکنان زیادی را احیا کرد تا این‌تیم که با حضور خودش تازه لیگ برتری شده بود به یکی از تیم های پایه ثابت لیگ برتر تبدیل شود.

این سرمربی پس از کش و قوس فراوان به عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان انتخاب شد و در اولین اقدام خود محمد طیبی را به خدمت گرفت تا این بازیکن باتجربه و کاربلد را در خط دفاع خود داشته باشد، حضور میثم نقی زاده در خط هافبک نیز می‌تواند کمربند تیم زردهای بختیاری را محکم کند و شاکله اصلی این تیم با خرید یک گلر لیگ برتری تکمیل‌می شود.

او که قصد تحول در تیم خوزستانی را دارد و‌می‌خواهد برنامه هایش در پارس جنوبی را این بار مسجدسلیمان پیاده کند، حبیب فرعباسی، فرشید پاداش، صادق صادقی و میلاد خدایی از فصل قبل با این تیم تمدید کرده اند و شاید یکی دو بازیکن دیگر نیز از فصل قبل در این تیم ماندنی شوند که تصمیم نهایی را تارتار با توجه به وضعیت نفرات تیمش خواهد گرفت.

این سرمربی به عنوان خریدهای دیگرش وحید خشتان از استقلال خوزستان را گرفته که توانایی بازی در پست های دفاع راست و وینگر راست را دارد، این بازیکن در ابتدای فصل قبل برای استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشت و در ادامه باتوجه به افت این تیم نتوانست نمایش خوبش را ادامه بدهد.

عماد میرجوان که سابقه آقای گلی در لیگ دو را در کارنامه دارد برای قدرتمندتر کردن خط آتش نفتی ها جذب شده است.

همچنین محمود مطلق زاده، علی آل کثیر، احمد الجبوری، مهدی بیات، حمید طاهری فرد، حسن فریور، مجید عیدی و شاهین اخوی خریدهای نفتی ها از لیگ های دیگر هستند، این تیم می تواند دو سهمیه لیگ برتری دیگر و همچنین بازیکنانی خارجی و یا از لیگ های پایین تر نیز به تیمش اضافه کند.

البته موفقیت تارتار به همراه زردهای بختیاری در گروه حمایت همه جانبه هواداران پرشور مسجدسلیمانی خواهد بود، همان نکته ای که تارتار دلیل قبول این پیشنهاد عنوان کرد. پتانسیل فوق العاده هواداری در شهر مظلوم مسجدسلیمان می تواند امسال عصای دست تارتار در این شهر شود. قرار است از امروز تمرینات این تیم در تهران شروع شود و زردهای بختیاری با قدرت برای حضور در لیگ برتر آماده شوند و وضعیتشان با دو‌فصلی که در لیگ بودند فرق کند، دغدغه ای برای سقوط نداشته باشند و بتوانند سورپرایز این فصل باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته