اعتماد به تشکل‌های قرآنی مردمی؛ در واگذاری طرح‌های تبلیغی و ترویجی به آنان


اعتماد به تشکل‌های قرآنی مردمی؛ در واگذاری طرح‌های تبلیغی و ترویجی به آنان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان همدان ضمن تأکید بر واگذاری طرح‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی به تشکل‌های قرآنی مردم گفت: مقام معظم رهبری همواره در دیدار خود با مسئولین در باب اعتماد به مردم و واگذاری برنامه‌ها و طرح‌ها به آنها اهتمام جدی داشته اند.

اعتماد به تشکل‌های قرآنی مردمی؛ در واگذاری طرح‌های تبلیغی و ترویجی به آنانبه گزارش ایکنا از همدان، جواد سعیدی، رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان همدان و نماینده تشکل‌های قرآنی مردمی استان، پنج شنبه 12 تیر ماه در دیدار فعالین قرآنی با رئیس سازمان دارالقرآن کشور گفت: مقام معظم رهبری همواره در دیدار خود با مسئولین در باب اعتماد به مردم و واگذاری برنامه‌ها و طرح‌ها به آنها اهتمام جدی داشته اند.

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان همدان ضمن تأکید بر واگذاری طرح‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی به تشکل‌های قرآنی مردم افزود: این طرح‌ها باید در 4 زمینه، «جهت دهی و برنامه ریزی، تحریک انگیزه‌های الهی، زمینه سازی و بستر سازی و حمایت و پشتیبانی» رعایت شود.

وی در بیان مطالبات قرآنیان استان از مسئولین به بیمه فعالان قرآنی اشاره کرد و اضافه کرد: بسیاری از معلمان و مربیان قرآن این مجموعه بدون دریافت هزینه ای در نقاط دور دست استان مشغول به آموزش قرآن هستند حال آنکه از داشتن بیمه محروم اند.

سعیدی ادامه داد: تسهیل در فرآنید مجوز موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، توجیه و تأکید بر اجرایی شدن مصوبه شورای توسعه مبنی بر ادغام اتحادیه موسسات و اتحادیه تشکل‌های قرآنی از دیگر مطالبات قرآنیان استان است.

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان به استفاده از جوانان مومن، متعهد و انقلابی در بدنه سازمان دارالقرآن تأکید کرد و ادامه داد: جوان گرایی به معنای پیرزدایی نیست بلکه استفاده از تجربه و حکمت بزرگان در کنار دادن فرصت به جوانان در اداره امور کشور است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس