تارانتینو با برد پیت و دی‌کاپریو، 30 میلیون دلار را هدف گرفته است


تارانتینو با برد پیت و دی‌کاپریو، 30 میلیون دلار را هدف گرفته است

مهر نوشت: «روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در حالی اکران جهانی‌اش را از اواخر این ماه آغاز می‌کند که پیش‌بینی می‌شود افتتاحیه فیلم با فروش 30 میلیون دلاری همراه شود.

سفر تارانتینو به هالیوود دوران هیپی‌ها از ۲۶ جولای (۶ مرداد)راهی پرده‌های نقره‌ای می‌شود.

«روزی روزگاری در هالیوود»، درامی است که برای ادای احترام به دوران طلایی هالیوود ساخته شده و چشم به افتتاحیه‌ای ۲۸ تا ۳۰ میلیون دلاری دارد.

پیش بینی می‌شود این فیلم که با حضور بازیگران درجه یک از جمله لئوناردو دی کاپریو و برد پیت ساخته شده کارش را با افتتاحیه‌ای حدود ۳۰ میلیون دلاری آغاز کند. برخی از پیش‌بینی‌ها هم فروش آن در اولین آخر هفته اکرانش را تا ۵۰ میلیون دلار برآورد می‌کنند.

سونی که تهیه‌کننده این فیلم است، حدود ۹۰ میلیون دلار برای تولید فیلم هزینه کرده است.

فیلم‌های تارانتینو معمولاً در روزهای افتتاحیه، فروش بسیار بزرگی ندارند و بزرگ‌ترین تجربه فروش این کارگردان با فیلم «جانگوی از بند رها شده» با فروش ۳۸ میلیون دلاری ثبت شده است؛ اما آنها معمولاً مدتی طولانی در سینماها باقی می‌مانند.

«جانگوی از بند رها شده» هنوز پرفروش‌ترین فیلم این کارگردان است که کارش را با فروش ۱۶۲ میلیون دلاری در آمریکا و فروش ۲۶۲ میلیون دلاری در بازار بین‌المللی به پایان برد.

«هشت نفرت‌انگیز» کارش را با افتتاحیه ۱۵ میلیون دلاری شروع کرد و در نهایت در آمریکا ۵۴ میلیون دلار فروخت. این تریلر وسترن در بازار بین‌المللی نیز ۱۰۱ میلیون دلار فروش کرد.

در «روزی روزگاری در هالیوود» دی کاپریو و برد پیت در نقش یک بازیگر تلویزیون و بدل او ظاهر شده‌اند که تلاش‌شان این است که در هالیوود در حال تغییر، جایگاه خود را پیدا کنند. آنها همسایه شارون تیت با بازی مارگو رابی هستند و با ماجرای کشته شدن او توسط دارودسته چارلز مانسون روبه رو می‌شوند.

آل پاچینو، داکوتا فانینگ، کرت راسل، لنا دانه‌ام و لوک پری فقید از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم امسال اولین نمایش جهانی‌اش را در جشنواره فیلم کن تجربه کرد و با تشویق شش دقیقه‌ای حضار روبه رو شد.

«روزی روزگاری در هالیوود» ۲۶ جولای و تقریباً همزمان با فیلم لایو اکشن «شیر شاه» روی پرده می‌رود.

۵۷۲۴۳
کد خبر 1276597

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی