حمله به امداگران اورژانس سیریک برای فراری دادن مصدوم


حمله به امداگران اورژانس سیریک برای فراری دادن مصدوم

بندرعباس_ایرنا_ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان از ضرب و شتم کارکنان اورژانس 115 سیریک توسط عوامل ناشناس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر محمود حسین پور روز جمعه گفت: حدود ساعت ۲۲:۱۹ پنجشنبه شب در پی اعلام حادثه واژگونی خودرو در مسیر شهرستان سیریک به میناب، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ سیریک، بلافاصله آمبولانس پایگاه جاده ای کوهستک به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵، در سریع ترین زمان در صحنه تصادف حاضر شدند و بعد از کارهای درمانی اولیه در محل حادثه، با توجه به وضعیت جسمانی مصدوم، جهت ادامه درمان، مصدوم را به بیمارستان حضرت ابوالفضل (س) میناب منتقل کردند که بین راه در مسیر روستای زهوکی مورد حمله افراد ناشناس قرار می گیرند.

به گفته حسین پور این افراد که قصد فراری دادن مصدوم را داشتند؛ با سد کردن راه آمبولانس، علاوه بر خسارت به آمبولانس، به پرسنل اورژانس ۱۱۵ که در حال خدمات رسانی به مصدوم بودند، حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی اضافه کرد: در این حادثه هر دو همکار اورژانس ۱۱۵ دچار آسیب شدید شدند و جهت درمان به بیمارستان حضرت ابوالفضل (س) میناب منتقل شدند و با توجه به شدت ضربه های وارد شده، یوسف زارعی که دچار تروما و ضربه به ناحیه سر و گردن شده بود با توجه به وخامت حال، جهت انجام سی تی اسکن و درمان حدود ساعت ۲ بامداد به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شد که همچنان تحت نظر است.

چاکر رئیسی یکی دیگر از اعضای گروه اورژانس نیز که به دنبال تروما به صورت و چشم راست دچار پارگی قرنیه و آسیب به شبکیه شده جهت ادامه درمان، صبح امروز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شد.

حسین پور ضمن اشاره به ضرب و شتم کارکنان اورژانس، هنگام خدمت رسانی که تا کنون چندین بار رخ داده، از مراجع قضایی خواستار پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و اعمال مجازات قانونی شده ایم.

۲۰۹۴ /‏۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان