تمجید جالب اسطوره باشگاه لیورپول از رقیب مسی در دریافت توپ طلا !


یان رایت، اسطوره باشگاه لیورپول با ستایش از ویرژیل فن‌دایک از او به عنوان پادشاه آنفیلد یاد کرده و می‌گوید حضور او کلید موفقیت‌های لیورپول بوده و هست. نوشته تمجید جالب اسطوره باشگاه لیورپول از رقیب مسی در دریافت توپ طلا ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید جالب اسطوره باشگاه لیورپول از رقیب مسی در دریافت توپ طلا !

یان رایت: فن‌دایک، پادشاه آنفیلد و کلید موفقیت لیورپول است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۶
تمجید جالب اسطوره باشگاه لیورپول از رقیب مسی در دریافت توپ طلا !

یان رایت، اسطوره باشگاه لیورپول با ستایش از ویرژیل فن‌دایک از او به عنوان پادشاه آنفیلد یاد کرده و می‌گوید حضور او کلید موفقیت‌های لیورپول بوده و هست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از اسطوره‌های محبوب باشگاه لیورپول، یان رایت ، که در فاصله سالهای ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران مرسی‌سایدی بوده با ستایش از ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول از او با عنوان پادشاه آنفیلد یاد کرده و می‌گوید حضور فن‌دایک کلید موفقیت‌های لیورپول در فصل گذشته بوده و در آینده نیز خواهد بود.

فن دایک به تازگی رقیب مسی در دریافت توپ طلای سال ۲۰۱۹ شده است.

یورگن کلوپ در فرصت نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۸ با قراردادی رکوردشکن، فن‌دایک را به لیورپول آورد و در ماه‌های بعد نشان داد به این مدافع هلندی اعتماد کامل دارد. اعتمادی که در نهایت به نتیجه رسید و فن‌دایک نقش مهمی در موفقیت‌های فصل گذشته مرسی‌سایدی‌ها داشت.

یان رایت در گفتگو با اسکای اسپورت درباره فن‌دایک گفت:

” می‌توان فن‌دایک را به خاطر توانایی‌اش در حفظ توپ ستایش کرد، توانایی سرزنی‌اش، سرعت بالایش و خلاصه همه ویژگی‌هایی که از یک فوتبالیست برجسته انتظار می‌رود”.

اسطوره لیورپول در ادامه گفت:

” فن‌دایک خودش را به حریف دیکته می‌کند. فن‌دایک باعث می‌شود لیورپول درست در نقاطی که پیش از او در ضدحمله‌ها آسیب‌پذیر بود و بارها از این ناحیه گزیده می‌شد دیگر احساس خطر نکند”.

یان رایت در ادامه گفت:

” من فن‌دایک را کلید موفقیت لیورپول می‌دانم. او فوتبالیستی استثنایی است که به اعتقاد من برجسته‌ترین فوتبالیستی است که در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار