دانلود فیلم Hellboy 2004 پسر جهنمی 1 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Hellboy 2004 , دانلود فیلم پسر جهنمی 1 , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم , فیلم سیینمایی جدید

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Hellboy 2004 پسر جهنمی 1 با دوبله فارسی

فیلم پسر جهنمی 1 دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: پسر جهنمی 1 Hellboy

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 6.9/10

ژانر: اکشن | تخیلی | ماجراجویی

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی فیلم Hellboy 2004

محصول: آمریکا پسر جهنمی 1

کارگردان: گیرمو دل تورو

ستارگان: ران پرلمن ، سلما بلر ، جان هرت ، جفری تامبور ، کارل رودن ، روپرت اوانس

سال تولید: 2004 میلادی

زبان: فارسی (دوبله فارسی)

مدت زمان : 122 دقیقه

درباره فیلم پسر جهنمی :

پسر جهنمی یا هل‌بوی فیلمی اکشن، فانتزی و ترسناک محصول سال 2004 کشور آمریکا است. کارگردانی Hellboy بر عهده ” گیرمو دل تورو ” بوده است و بازیگرانی چون “ران پرلمن”، “سلما بلر”، “جان هرت” و ” جفری تامبور” در آن به ایفای نقش کرده اند. Hellboy که مدت زمان آن صد و بیست و دو دقیقه می‌باشد، بر پایه کامیک بوکی به همین نام اثر مایک میگنولا و از انتشارات دارک هورس کامیکس ساخته شده‌ است. برای ساخت پسر جهنمی، شصت و شش میلیون دلار هزینه شد.

Hellboy در گیشه بیش از نود و نه میلیون دلار فروش کرد. قسمت دوم این فیلم تحت عنوان پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۰۸ اکران شد. کارگردانی این قسمت نیز بر عهده گی‌یرمو دل تورو بود. این کارگردان از ساخت قسمت سوم پسر جهنمی سر باز زد.

داستان فیلم:
در فیلم Hellboy ، پس از اینکه هیتلر دستور آزمایشاتی برای سو استفاده از نیروهای غیرطبیعی در جهت ادامه جنگ را می دهد طی اتفاقاتی آزمایش شکست می خورد اما موجودی وارد این دنیا می شود ، یک انسان یک بچه دیو را بزرگ میکند ، آن بچه دیو به نجات انسانها شتافته و جان آنها را از نیروهای بیگانه و شیطانی حفظ میکند

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.81 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 1.02 گیگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p اسکرین شات

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .