طغیان ستاره ایالات متحده؛/ الکس مورگان و طعنه به رونالدو، سیمئونه و ترامپ!


طغیان ستاره ایالات متحده؛/ الکس مورگان و طعنه به رونالدو، سیمئونه و ترامپ!

الکس مورگان، ستاره تیم زنان ایالات متحده در مورد شادی جنجالی خود مقابل انگلیس توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، الکس مورگان بعد از باز کردن دروازه تیم ملی انگلیس در نیمه نهایی رقابت های جام جهانی بانوان، ژست چای نوشیدن گرفت که این خوشحالی مورد انتقاد برخی قرار گرفت و آنها این جشن شادی را توهین به مردم انگلیس دانستند. حالا الکس مورگان با اشاره به خوشحالی های جنجالی کریستیانو رونالدو و دیگو سیمئونه در لیگ قهرمانان فصل قبل معتقد است شادی او موردی نداشته است.

طغیان ستاره ایالات متحده؛/ الکس مورگان و طعنه به رونالدو، سیمئونه و ترامپ!

الکس مورگان گفت: "شادی من بعد از باز کردن دروازه تیم ملی انگلیس بیشتر معطوف به روایتی از چای نوشیدن در انگلیس بود. سوفی ترنر که یکی از بازیگران مورد علاقه من است بارها این کار را انجام داده اما این کار توهینی به انگلیس محسوب نمی شود.

من احساس می کنم که نوعی استاندارد دوگانه در مورد ورزش زنان وجود دارد. انگار که ما باید در موفقیت هایمان فروتن باشیم و اگرچه می توانیم جشن بگیریم، اما این خوشحالی نباید خیلی زیاد باشد و انگار همیشه نوعی محدودیت برای ما وجود دارد.

شما بارها جشن های مردان در فوتبال را دیده اید (به خوشحالی کریستیانو رونالدو و دیگو سیمئونه اشاره می کند) که هر کاری می خواهند انجام می دهند اما در مورد نوشیدن یک فنجان چای حواشی ایجاد شده است. البته در این موارد تنها باید روبروی انتقادات لبخند زد.

حضور در کاخ سفید در صورت قهرمانی؟ من فکر می کنم این تصمیم پس از پایان فینال یکشنبه گرفته می شود. بحث های زیادی در مورد کاخ سفید و ترامپ وجود دارد اما ما ابتدا باید قهرمان شویم و سپس فکر می کنم شما پاسخ این سوال را می دانید."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...