کشتار حیوانات غول‌پیکر توسط شکارچی انگلیسی/ تصاویر


باشگاه خبرنگاران نوشت: شکارچی انگلیسی که به همراه افراد ثروتمند برای دریافت پول و جایزه دست به شکار حیواناتی مانند فیل، بوفالو و شیر در آفریقای جنوبی زده بود خبرساز شد.

«کارل کنایت»، ۴۵ ساله نه تنها یک شکارچی مغضوب در داخل انگلیس بلکه اکنون یک شکارچی منفور در نزد حامیان حقوق حیوانات و کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود. این شکارچی که عنوان شکارچی جایزه بگیر را در انگلیس دارد در سفری که به تازگی به آفریقای جنوبی داشته اقدام به شکار چند حیوان غول پیکر کرده است. در تصاویری که از کارل منتشر شده او را در کنار جسد حیوانات عظیم الجثه‌ای مانند فیل، بوفالو و شیر نشان می‌دهد.

کشتار حیوانات غول‌پیکر توسط شکارچی انگلیسی/ تصاویر

«کمپین شکار برای جایزه ممنوع» که علیه این شکارچی به راه افتاده اعلام کرده حیوانات در معرض خطری که او دست به شکار آن‌ها زده هفت گونه بوده است. در این لیست علاوه بر شیر، بوفالو، کرگدن، پلنگ و فیل دو گونه در معرض خطر دیگر یعنی کروکودیل و اسب آبی نیز به چشم می‌خورد. شیر آفریقایی، پلنگ آفریقایی و فیل آفریقایی در لیست حیوانات آسیب پذیر طبقه بندی شده اند. کرگدن آفریقایی نیز در لیست یک گونه در حال خطر انقراض قرار دارد.

کشتار حیوانات غول‌پیکر توسط شکارچی انگلیسی/ تصاویر

بنا به اعلام این کمپین این شکارچی انگلیسی تنها شکارچی اهل این کشور است که موفق به شکار هفت گونه در حال خطر انقراض از جمله کروکودیل و اسب آبی شده است.

این در حالی که کارل مدعی است او و مشتریان پولدارش با شکار حیوانات غول پیکر به عنوان تفریح و سرگرمی موجب کاهش خطر انقراض گونه‌های کوچکتر حیوانی شده اند. بنا به گفته کارل این مشتریان ثروتمند حدود ۳۰۰۰۰ یورو برای شکار گونه‌های مختلف حیوانات درآفریقای جنوبی، زیمباوه و نامیبیا هزینه کرده اند.

کشتار حیوانات غول‌پیکر توسط شکارچی انگلیسی/ تصاویر

گفتنی است؛ خبر این شکارهای گونه های در حال انقراض حتی به پارلمان رسید و روز چهارشنبه یک عضو پارلمان آفریقای جنوبی نیز خواستار وضع یک قانون جدید بر علیه این صنعت (شکار) شد.

کشتار حیوانات غول‌پیکر توسط شکارچی انگلیسی/ تصاویر

64231
کد خبر 1276788

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...