رقابت های قهرمانی کشور والیبال نوجوانان در گنبدکاووس آغاز شد


رقابت های قهرمانی کشور والیبال نوجوانان در گنبدکاووس آغاز شد

گنبدکاووس - ایرنا - رقابت های قهرمانی کشور والیبال نوجوانان از روز شنبه (15 تیر) به میزبانی گنبدکاووس در شرق استان گلستان آغاز شد.

رییس هیات والیبال گنبدکاووس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات ۱۰ تیم از استان های برتر والیبال کشور در دو گروه الف و ب با هم رقابت می کنند که تیم های استان مازندران، البرز، همدان، خوزستان و گیلان در گروه الف و گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، تهران و خراسان رضوی به در گروه ب رقابت ها دسته بندی شده اند.

جمال بیرامی ایگدر اظهار داشت: طاها ارمشی، مجتبی هلاکو، محمد صحنه، سیدعرفان میرصالحی، آرش کسروی، ایلشن داودی، محمد دوردی پور، یاسین تی تی پور، ابوالفضل خاری، متین خزین، ماهان هیوه چی، محراب علیزاد، یاسین اراز زاده و عارف قزل اعضای تیم والیبال نوجوانان گلستان را به سرمربیگری صابر ریواده تشکیل می دهد.

وی گفت: این رقابت‌ها با حضور تیم های سطح یک کشور به مدت یک هفته ادامه دارد و در هروز چهار دیدار در سالن دانشگاه آزاد اسلامی گنبد برگزار می شود.

رییس هیات والیبال گنبد ادامه داد: تیم های اول تا پنجم هر گروه در این رقابت ها مشخص می شوند و تیم های پنجم مستقیم به سطح دو سقوط می کنند و تیم های اول و دوم نیز به صورت ضربدری در مقابل هم قرار می گیرند.

بیرامی ایگدر افزود: تیم های برنده هر گروه به مرحله فینال برای کسب عنوان قهرمانی و تیم های بازنده به مرحله رده بندی برای کسب عنوان های سوم و چهارم راه می یابند.

وی اظهار داشت: نخستین دیدار رقابت های قهرمانی والیبال نوجوانان کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز با بازی تیم های مازندران و خوزستان آغاز شد و ساعت ۱۵ شاهد رقابت تیم های البرز و همدان هستیم و تیم های گلستان و تهران ساعت ۱۷ و تیم های آذربایجان شرقی و غربی ساعت ۱۹ به مصاف هم می روند.

بیرامی ایگدر یادآور شد: از حدود پنج سال قبل تیم های والیبال نوجوانان کشور بر اساس سابقه قهرمانی و عنوان های کسب شده در سه سطح یک، دو و سه تقسیم شدند که امروز شاهد آغاز رقابت های سطح یک در شهرستان گنبد کاووس هستیم.

وی ادامه داد: تیم های آخر هر گروه در پایان رقابت های هر سطح به سطح پایین تر سقوط می کنند.

به گزارش ایرنا، رشته والیبال در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس علاقه مندان بسیاری به ویژه در میان ترکمن‌ها دارد و از این شهرستان تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی به تیم ملی راه یافتند که هم اینک فرهاد قائمی از مشهورترین آنان است.

۳۰۴۲/‌۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش