خدایار نارویی برگزیده جشنواره کاریکاتور اعتیاد ترکیه شد


خدایار نارویی برگزیده جشنواره کاریکاتور اعتیاد ترکیه شد

به دنبال برگزاری مسابقه ای با موضوع ورزش بر علیه اعتیاد در کشور ترکیه، 3 اثر توسط خدایار نارویی (کاریکاتوریست سیستان و بلوچستانی) به جشنواره […] نوشته خدایار نارویی برگزیده جشنواره کاریکاتور اعتیاد ترکیه شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

به دنبال برگزاری مسابقه ای با موضوع ورزش بر علیه اعتیاد در کشور ترکیه، ۳ اثر توسط خدایار نارویی (کاریکاتوریست سیستان و بلوچستانی) به جشنواره ارسال و یکی از آنها به عنوان ۵ اثر منتخب و نهایی برگزیده شد.

اثر کاریکاتوریست سیستان و بلوچستان برگزیده جشنواره ترکیه شد

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان؛ پای سخنان هنرمند سیستان و بلوچستانی نشستیم که توانسته با توانایی دست و ذهن خود در سطح کشور برای مردم استان و در سطوح بین المللی برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشد.

خدایار نارویی ۴۲ ساله که از سال۸۵ تا کنون به عنوان دبیر در هنرستان فعالیت آموزشی داشته اکنون قریب به ۲۰ سال است که در زمینه طراحی کاریکاتور فعالیت میکند.

نارویی تا کنون موفق به کسب ۶ مقام در حوزه بین الملل شده است که میتوان مقام دوم جشنواره کنوکه هیست در بلژیک، دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره جیانگ ژینگ در چین، مقام سوم جشنواره رضوان الفرح در لبنان با موضوع رسانه، دریافت جایزه ویژه جشنواره زیتون در قبرس، دریافت جایزه منتخب فدراسیون کاریکاتوریستهای افریقا fica در مراکش و دریافت جایزه منتخب جشنواره هلال سبز در ترکیه را نام برد.

این هنرمند گفت: طی سال های گذشته به عنوان کاریکاتوریست با رسانه های مختلف استان سابقه همکاری داشته ام که از جمله فعالیت های رسانه ای بشمار میروند.

عضو خانه کاریکاتور در استان تصریح کرد:

اخیرا مسابقه ای با موضوع ورزش بر علیه اعتیاد در کشور ترکیه برگزار شد که ۳اثر مرتبط با موضوع به جشنواره ارسال و یکی از آنها بعنوان ۵ اثر منتخب و نهایی برگزیده شد.

این هنرمند افزود: این مسابقه در سال گذشته صورت گرفت و مراسم پایانی و اهدای جوایز نیز در ۳۱ خرداد ماه سال جاری در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

نارویی یاد آور شد: ۴۱۴ نفر با ۷۸۷ اثر از ۵۱ کشور جهان در این مسابقه حضور داشتند که جایزه نهایی به خدایار نارویی و امیر خالقی از جمهوری اسلامی ایران و شرکت کنندگانی از ترکیه،برزیل و کوبا رسید.

وی اذعان داشت: از یکسال گذشته تا کنون حوزه هنری انقلاب اسلامی اقدامات موثر و مفیدی در راستای حمایت از هنرمندان استان برداشته و باعث تشکیل گروه های تصویرسازی،طراحی و کاریکاتور شده است.

خدایار نارویی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی اعضای گروه تاکنون ۳ نمایشگاه کاریکاتور در شهر زاهدان برگزار شد که با استقبال خوب مردم همراه بود.

این هنرمند در پایان از حمایت های ریاست حوزه هنری،مسئول هنرهای تجسمی، مسئول خانه کاریکاتور و همچنین تلاش و توجه خبرگزاری فارس به قشر هنرمند جامعه تقدیر و تشکر کرد.

خدایار نارویی تا کنون در مسابقات و جشنواره های درون کشوری موفق به کسب لوح تقدیر از جشنواره مطبوعات استانی در زمینه کاریکاتور، مقام دوم جشنواره نجات دریاچه ارومیه در تبریز، مقام اول کاریکاتور با موضوع خلیج فارس در تهران، مقام اول کاریکاتور چهره جشنواره کاریکاتوریستهای مستقل ایران (کارتونیکا) درسنندج و مقام دوم و سوم جشنواره چلگی بجنورد شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)