همایش بزرگداشت امامزادگان در هرمزگان برگزار می‌شود


همایش بزرگداشت امامزادگان در هرمزگان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی‌ ــ معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان‌ گفت: همایش بزرگداشت امامزادگان در بقاع شاخص شهرستان‌های حاجی‌آباد، قشم، رودان و میناب برگزار می‌شود.

همایش بزرگداشت امامزادگان در هرمزگان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام آزادی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: پنجم ذی‌القعده مصادف با روز تکریم امامزادگان است و هر سال هم‌زمان با این روز همایش بزرگداشت امامزادگان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزادگان به‌عنوان قطب‌های فرهنگی نماد گرایش‌های مذهبی مسلمانان محسوب می‌شوند، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده همایش استانی در پنج بقعه شاخص در شهرستان‌های حاجی‌آباد، قشم، رودان و میناب برگزار خواهد شد و از ظرفیت این اماکن مقدس در راستای ترویج معارف دینی و فرهنگی استفاده شود.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: در بندرعباس هم این همایش در امامزاده سید مظفر‌(ع) برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام آزادی در پایان با بیان اینکه غبارروبی بقاع متبرکه نیز از جمله دیگر برنامه‌ها است، گفت: دوشنبه، ۱۷ تیرماه به‌عنوان روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نام‌گذاری شده است که این همایش در همین روز با شعار «دهه کرامت در بقاع متبرکه خدمت کریمانه و مهربانی به‌رسم اهل‌ بیت‌(ع) است» برگزار می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت