884 کیلوگرم موادمخدر در عملیات های پلیس کرمان کشف شد


884 کیلوگرم موادمخدر در عملیات های پلیس کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا- طی 72ساعت گذشته در عملیات پلیس شهرستان های جیرفت، ارزوئیه و رابر 884 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف شد.

بنا به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت با انجام کار اطلاعاتی از قصد سوداگران مرگ برای ورود یک محموله موادمخدر از طریق محورهای فرعی این شهرستان به مرکز کشور مطلع شدند.

سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه افزود: در این رابطه ماموران طی عملیاتی در محور فرعی'اسفندقه- بافت' یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد و یک دستگاه خودروی اسکورت را متوقف کردند اما سرنشینان این ۲ خودرو با استفاده از پوشش گیاهی منطقه از دید ماموران خارج شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از یکی از خودروها ۳۷۳ کیلوگرم تریاک و ۹۹ کیلوگرم حشیش کشف و در ادامه سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت که اسکورت این محموله بود، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح عملیات دوم گفت: مأموران یگان امداد شهرستان رابر هنگام کنترل محورهای عبوری از یک دستگاه خودرو پراید ۱۳۲ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: ماموران پلیس شهرستان ارزویئه نیز با همکاری اداره اطلاعات از ورود یک محموله موادمخدر به حوزه این شهرستان مطلع و در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مستقر شدند.

وی تصریح کرد: در یکی از محورها قاچاقچیان پس از مواجهه با حضور پلیس با برجای گذاشتن خودروی خود، محل را ترک کردند که در بازرسی از این خودر و۲۸۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تلاش پلیس جهت پاکسازی منطقه و دستگیری قاچاقچیان تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان کرمان در کشور، مبارزه با پدیده شوم حمل و توزیع موادافیونی یکی از ماموریت های اصلی پلیس استان است که در این عرصه همواره به صورت بی وقفه و شبانه روزی اجرای ماموریت می شود.

۹۸۹۵/‌‬ ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر