ریپورتاژ آگهی چرخ گوشت و آبمیوه گیری مولینکس


ریپورتاژ آگهی چرخ گوشت و آبمیوه گیری مولینکس

این روزها با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیک و کمک به زندگی انسان در راستای راحت‌تر انجام دادن کارها، برندهای معتبری در زمینه‌ی تولید و فروش لوازم‌خانگی فعالیت دارند که در این میان برند مولینیکس یکی از معروفترین و معتبرترین کمپانی‌های تولیدکننده بین‌المللی است.

به گزارش ایسنا به نقل از نوزده کالا، در مورد پیشینه این برند باید گفت که مولینکس در سال ۱۹۳۲ در فرانسه تأسیس شده که با سابقه نزدیک به یک قرن فعالیت توانسته و شعار اصلی"زندگی آسان می‌شود" به یکی از نام‌های تجاری مقتدر و محبوب در بازار تبدیل گردد.

محصولات تولیدی این شرکت به دلیل خلاقیت در طراحی و ساخت، سهولت در امور مربوط به آشپزی، کاربری راحت و … طرفداران بسیاری دارد. بخصوص در زمینه تولید لوازمی چون غذا ساز، مخلوط کن و آبمیوه‌گیری، چرخ گوشت، همزن برقی و… نیز با استقبال مواجه شده است زیرا تجربه استفاده از آنها ثابت نموده که کیفیت حرف اول در ساختشان می‌زند.

فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا که با عرضه طیف وسیعی از محصولات مورد نیاز زندگی‌های امروزی از جمله گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت، لوازم جانبی دیجیتال و … نشان داده است که توجه به سلایق و نیاز مشتری را همیشه مدنظر دارد.

۱۹ کالا این بار در یک تخفیف ویژه تابستانه خود و با توجه به این نکته که ایرانیان در زمینه خرید لوازم خانگی به ویژه در هنگام تهیه جهیزیه حساسیت زیادی را به خرج می‌دهند، دو محصول پرطرفدار و پرفروش یعنی آبمیوه گیری مولینکس و چرخ گوشت مولینکس را به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند.

این طرح تخفیفی محصولات مولینکس در واقع نشان از مشتری مداری و برخورد منصفانه ۱۹ کالا با اقشار مختلف جامعه را دارد تا همه بتوانند با بهره‌گیری از این فروش ویژه به کالای مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...