مدال برنز قهرمانی کشور بر گردن دختر تنیسور ارومیه‌ای


مدال برنز قهرمانی کشور بر گردن دختر تنیسور ارومیه‌ای

ارومیه - ایرنا - دبیر هیات تنیس روی میز آذربایجان‌غربی گفت: «آتنا ظهیری» تنیسور نوجوان ارومیه‌ای مدال برنز رقابت‌های قهرمانی هوپس کشور را کسب کرد.

سیروس وحید روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۱۲ ورزشکار به مدت سه روز در مجموعه ورزشی برنای همدان برگزار شد.

وی بیان کرد: در دیدار نهایی این مسابقات ستایش ایلوخانی موفق شد با حساب ۳ بر صفر مقابل باران ارجمند از گلستان به برتری سیده و به عنوان قهرمانی برسد و ظهیری به همراه رومینا مهرانی از البرز به مقام سوم مشترک رسیدند.

وی با اشاره به افتخارات گذشته این هیات در قالب رقابت های مختلف کشوری ادامه داد: اواخر سال گذشته با درخشش تنیسورهای رده سنی پایه استان در رقابت‌های کشوری ۶ ورزشکار نونهال و نوجوان از این استان به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند.

دبیر هیأت تنیس روی میز آذربایجان‌غربی گفت: محسن رضاقلی زاده، مبین علیپور و عرفان فاخری سه بازیکن ارومیه‌ای دعوت شده به رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر کشور هستند.
وی افزود: الینا رحیمی ۱۴ ساله و پریا خضر ۱۵ ساله ۲ دختر نوجوان شایسته مهابادی با درخشش در رقابت‌های کشوری به اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشور دعوت شدند.
دبیر هیأت تنیس روی میز آذربایجان‌غربی گفت: الینا رحیمی به سبب قرار گرفتن در رنکینگ نخست نوجوانان کشور برای اعزام به مسابقات جام «حیدر علی اف» باکو در کشور جمهوری آذربایجان دعوت شده است.
وحید اضافه کرد: همچین «ال ای ابراهیم پور» دختر نونهال ارومیه‌ای یکی دیگر از ملی‌پوشان استان است که به دلیل شرایط سنی مناسب برای هوپس ۲ سال آینده آماده می‌شود.
به گزارش ایرنا هیأت تنیس روی میز آذربایجان‌غربی طی چند سال اخیر فعالیت‌های چشمگیری در رده‌های سنی پایه داشته است.
۷۱۵۶/‏۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات