نیروهای دریابانی سه گردشگر را در آب های بندرریگ از مرگ نجات دادند


نیروهای دریابانی سه گردشگر را در آب های بندرریگ از مرگ نجات دادند

گناوه - ایرنا - سه گردشگر که در هنگام شنا در خور ( آبراه دریایی ) بندر ریگ استان بوشهر در حال غرق شدن بودند با کمک نیروهای دریابانی گناوه از مرگ حتمی نجات یافتند.

شدت گرمای روزهای اخیر در استان بوشهر باعث شده تا مردم و مسافران این استان حتی برای دقایقی رهایی از شعاع نور خورشید و رطوبت چسبناک هوای شرجی دل به دریا بزنند و خود را در آبهای ساحل خلیج فارس بدون توجه به نکات ایمنی و تابلو های هشدار دهنده "شنا کردن در این منطقه ممنوع! " و پرچم های زرد و آبی رها کنند.

براساس آمار موجود در سه ماه نخست امسال تاکنون ۲۴ نفر در سواحل و رودخانه های این استان در هنگام شنا دچار غرق شدگی شده اند که ۱۰ تن از آنها جان خود را از دست داده اند و ۱۴ تن نیز مصدوم و با کمک مردم و نیروهای امدادی از مرگ نجات یافته اند.

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مأموران این فرماندهی عصر شنبه در حین گشت زنی در نوار ساحلی و اطراف خور این بندر سه گردشگر را که در حال شنا کردن دچار غرق شدگی شده بودند مشاهده و وارد عمل شدند و با استفاده از وسایل و ادوات نجات غریق آنان را مرگ حتمی نجات دادند.
سرهنگ دوم نادر اسدالهی افزود: این سه گردشگر سالم به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی اظهار داشت: شهروندان و هموطنان از شنا کردن در خارج از محدوده ساماندهی سواحل این شهرستان بجد خودداری و به توصیه‌های مأموران این فرماندهی عمل کنند.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و در کرانه خلیج فارس واقع است.

۶۱۶۴/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول