بیسو 3T خودروی لوکس


بیسو 3T  خودروی لوکس

با اینکه بیسو 3T سابقه زیادی در جهان ندارد اما با نگاهی به قیمت‌های جهانی، این خودرو در بازار جهانی به نسبت ارزان قیمت می‌باشد؛ اما این خودرو را می‌توان در رده و کلاس خود با خودروهای جون هاوال 2H مقایسه کرد. با توجه به اینکه برخی از نسخه‌های خودرو بیسو t3 فول آپشن هستند از هاوال 2 H گران‌تر می‌باشند و این نشان می‌دهد که این خودرو هم از لحاظ ابعاد...

به گزارش ایسنا به نقل از بی‌سو، با مقایسه نمای جانبی این خودرو با رقبایش در بازار ایران: بی‌سو ۳T ارتفاع و عرض بیشتری نسبت به سانگ یانگ تیوولی، کپچر، پژو ۲۰۰۸ و هاوال ۲H دارد، فاصله محوری ۳.۵ سانتی‌متر از تیوولی کمتر، ۴ سانتی متر کوتاه‌تر از کپچر، از پژو ۲۰۰۸ کمی بیشتر و ۰.۵ سانتی‌متر از هاوال ۲H بیشتر است، ابعاد بزرگ‌تری نسبت به جک ۳ s دارد.

مزیت رقابتی بی‌سو t۳ نسبت به سایر رقبایش داشتن سقف پانارومیک است؛ توسط یک دکمه چرخان روی سقف می‌توانید سقف پانورامیک را باز کنید، اما پرده زیر آن اتوماتیک همراه با سقف باز نمی‌شود بلکه باید به صورت جداگانه با فشردن یک دکمه آن را باز کرد؛ اما داشتن همین صفحه پانارومیک جذاب است. ویژگی رقابتی این خودرو این است که دریچه تهویه عقب هم از کف و هم از وسط یعنی پشت کنسول برای سرنشینان عقب وجود دارد که در هیچیک از رقبای این خودرو دیده نمی‌شود و تنظیمات آن‌ها با تنظیمات جلو دقیقاً یکسان است.

موتور بی‌سو t۳ یک موتور ۱.۳ لیتری توربو شارژ که ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و در دورهای ۱۵۰۰ تا ۴۳۰۰ می‌تواند بیشترین گشتاور را به شما تحویل دهد؛ البته در دورهای ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ می‌توانید بیشترین گشتاور و بهره‌وری را از این موتور داشته باشید. این خودرو تلاش کرده تمام قطعات خودرو را از قطعات خود استفاده کند و حتی روی باتری هم لوگوی بی‌سو را زده است (این ویژگی باعث می‌شود که این شرکت بتواند گارانتی بیشتری بدهد و از طرفی چنین خودرویی هیچ گاه نمی‌تواند تحریم شده و وارد ایران نشود مگر اینکه خود شرکت بی‌سو از ورود به بازار ایران منصرف شود). گیربکس cvt ۶ سرعته که انتقال قدرت را فقط به چرخ‌های جلو دارد کنار موتور قرار گرفته است. یک نکته مهم در مورد خودروهای توربو شارژ این است که، زمانی که سایز اینتر کولر زیاد می‌شود در فشارهای زیاد افت قدرت را تجربه نمی‌کند اما سایز بزرگ باعث می‌شود که توان موتور به خاطر پر شدن هوا کاهش پیدا کند؛ در صورتی که سایز اینترکولر کوچک‌تر باشد سریع‌تر به شتاب و قدرت می‌رسد اما در فشارهای زیاد و افت قدرت شدید دارد.

از نقاط قوت این خودرو می‌توان به: پشتوانه فنی بایک در محصولات بی‌سو، کیفیت قابل قبول قطعات کابین و بدنه، وجود امکانات ایمنی کامل‌تر نسبت به رقبا، سواری کم سر و صدا، تکان‌های کم اتاق و تعلیق قابل قبول، مصرف سوخت مناسب، موتور و جعبه‌دنده کم سر و صدا، ابعاد مناسب کابین و فضای بار، شتاب خوب به نسبت قدرت و موتور و قیمت رقابتی و مناسب توجه اشاره کرد. از نقاط ضعف این خودرو می‌توان: عدم آشنایی کافی مشتریان ایرانی با نشان بی‌سو، نبود امکاناتی نظیر سنسور نور و تهویه اتوماتیک، صندلی‌هایی با ارگونومی اسپرت، نبود زیر آرنجی عقب، کیفیت نه چندان مطلوب دوربین جلو و عقب را نام برد.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو بی‌سو t۳ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس