حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر قطعی است


حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر قطعی است

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرداری ارومیه گفت: تیم والیبال این باشگاه با قدرت هر چه تمام در رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری حضور خواهد داشت.

پیمان رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی چند روز گذشته ابهام هایی درخصوص سقوط تیم شهرداری ارومیه به لیگ دسته یک وجود داشت که در این راستا طبق بند ۷ ماده ۹ آئین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال در سال ۱۳۹۷ مقرر شد که از ۱۳ تیم حاضر فقط ۲ تیم به لیگ دسته یک سقوط کند.

وی با قدردانی از زحمات مسؤولان فدراسیون والیبال بیان کرد: به این ترتیب تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته در رتبه یازدهم لیگ برتر والیبال قرار داشت و بر اساس مصوبه سازمان لیگ فدراسیون والیبال، تیم شهرداری به طور قطع در رقابت‌های فصل جاری حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: ورزش والیبال برای مردم شهر ارومیه جایگاه ویژه‌ای دارد و هواداران و عاشقان والیبال حتی تصور این را هم نمی‌توانند بکنند که تیم شهرداری ارومیه در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر حضور نداشته باشد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با ابراز خرسندی از حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر ایران گفت: با پیگیری و حمایت‌های بی وقفه استاندار آذربایجان‌غربی، شهردار ارومیه، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تیم والیبال شهرداری در فصل ۹۸ لیگ برتر والیبال حضور قدرتمندی خواهد داشت.

رضایی در خصوص جذب سرمربی و بازیکنان ملی‌پوش و مطرح به جمع تیم شهرداری ارومیه افزود: امسال هدایت تیم به مصطفی کارخانه داده شده و با نظر این سرمربی، موفق به جذب ستارگانی همچون فرهاد قائمی، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد سال‌افزون و محمدرضا حضرت‌پور شده‌ایم و در ادامه نیز بازیکنان دیگری نیز به خدمت خواهیم گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که با جذب سایر بازیکنان در پست‌های مختلف ترکیب کامل تیم تا اواخر تیر ماه جاری به هواداران و عاشقان والیبال معرفی شود.

تمرین‌های آماده‌سازی تیم شهرداری ارومیه پس از تعیین شاکله اصلی تیم از نیمه مرداد ماه امسال آغاز می‌شود تا بازیکنان در زمان باقی‌مانده تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر ایران به هماهنگی و انسجام لازم برسند.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی