دومین مسابقه کتابخوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» برای کودکان


دومین مسابقه کتابخوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» برای کودکان

دومین دوره مسابقه کتابخوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» با عنوان «پوپک دانا» برای کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» با عنوان «پوپک دانا» توسط مؤسسه خانه کتاب و با حمایت یکی از بانک‌های دولتی کشور، برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف ترغیب دانش آموزان به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات تابستان، تاکید برای فهمیدن مطالب کتاب‌ها و خلاصه‌کردن آنها، تمرین فن‌بیان و ارائه صحیح و مشارکت خانواده‌ها در تولید محتوا در فضای مجازی، ویژه دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی (۵ تا ۱۲ سال) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه، می‌توانند یک جلد کتاب را با سلیقه خود انتخاب کرده، آن‌را به دقت مطالعه و سپس خلاصه آن را جلوی دوربین بیان کنند. سپس ویدئوی ضبط‌شده را به نشانی اینترنتی poopak.ketab.ir ارسال کنند. کتاب انتخاب‌شده باید غیردرسی بوده و جز کتاب‌های کمک‌درسی نباشد.

فیلم ارسالی باید به‌صورت یک ویدئوی کوتاهِ حداکثر ۱۲۰ ثانیه‌ای با صدا و تصویر واضح باشد و می‌تواند با موبایل ضبط شده باشد.

متقاضیان شرکت در مسابقه تا ۳۱ شهریور فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی poopak.ketab.ir آثار خود را در قالب‌های اعلام‌شده، ارائه و با تکمیل فرم مربوطه، در این مسابقه شرکت کنند. بر اساس این فراخوان، بانک مورد اشاره جوایزی را به‌عنوان بخش ویژه برای کسانی در نظر گرفته که کتاب‌‏هایی با موضوعات ساخت و تولید، مفاهیم اقتصادی و محیط زیست انتخاب کرده باشند.

از میان آثار ارسالی، ۱۱۴ نفر به عنوان برگزیده نهایی معرفی می‌شوند که به ۱۰ نفر برگزیده نهایی، تندیس، لوح و جایزه نقدی و به ۱۰۰ نفر منتخب شایسته تقدیر نیز لوح و جایزه نقدی اهدا می‌شود. همچنین، به ۴ یاریگر؛ والدین و مربیانی که نقش زیادی در جذب شرکت کننده در این مسابقه داشته باشند، لوح و جایزه نقدی داده می‌شود.

اولیا، مربیان و دانش‌آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی poopak.ketab.ir مراجعه کنند.

آئین پایانی و معرفی برگزیدگان دومین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» با عنوان «پوپک دانا» همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» با عنوان «پوپک دانا» توسط مؤسسه خانه کتاب و با حمایت یکی از بانک‌های دولتی کشور، برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف ترغیب دانش آموزان به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات تابستان، تاکید برای فهمیدن مطالب کتاب‌ها و خلاصه‌کردن آنها، تمرین فن‌بیان و ارائه صحیح و مشارکت خانواده‌ها در تولید محتوا در فضای مجازی، ویژه دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی (۵ تا ۱۲ سال) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه، می‌توانند یک جلد کتاب را با سلیقه خود انتخاب کرده، آن‌را به دقت مطالعه و سپس خلاصه آن را جلوی دوربین بیان کنند. سپس ویدئوی ضبط‌شده را به نشانی اینترنتی poopak.ketab.ir ارسال کنند. کتاب انتخاب‌شده باید غیردرسی بوده و جز کتاب‌های کمک‌درسی نباشد.

فیلم ارسالی باید به‌صورت یک ویدئوی کوتاهِ حداکثر ۱۲۰ ثانیه‌ای با صدا و تصویر واضح باشد و می‌تواند با موبایل ضبط شده باشد.

متقاضیان شرکت در مسابقه تا ۳۱ شهریور فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی poopak.ketab.ir آثار خود را در قالب‌های اعلام‌شده، ارائه و با تکمیل فرم مربوطه، در این مسابقه شرکت کنند. بر اساس این فراخوان، بانک مورد اشاره جوایزی را به‌عنوان بخش ویژه برای کسانی در نظر گرفته که کتاب‌‏هایی با موضوعات ساخت و تولید، مفاهیم اقتصادی و محیط زیست انتخاب کرده باشند.

از میان آثار ارسالی، ۱۱۴ نفر به عنوان برگزیده نهایی معرفی می‌شوند که به ۱۰ نفر برگزیده نهایی، تندیس، لوح و جایزه نقدی و به ۱۰۰ نفر منتخب شایسته تقدیر نیز لوح و جایزه نقدی اهدا می‌شود. همچنین، به ۴ یاریگر؛ والدین و مربیانی که نقش زیادی در جذب شرکت کننده در این مسابقه داشته باشند، لوح و جایزه نقدی داده می‌شود.

اولیا، مربیان و دانش‌آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی poopak.ketab.ir مراجعه کنند.

آئین پایانی و معرفی برگزیدگان دومین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» با عنوان «پوپک دانا» همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

کد خبر 4660260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید