ساعت کار ناوگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد به روال قبل باز می گردد


ساعت کار ناوگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد به روال قبل باز می گردد

مشهد- ایرنا- ساعت سرویس دهی اتوبوسرانی مشهد از 17 تیر و ناوگان قطارشهری از 18 تیر ماه به روال قبل باز می گردد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: بنا بر اعلام استانداری خراسان رضوی از روز دوشنبه ۱۷ تیرماه ساعت کار ادارات و بانک‌ها به روال عادی باز می‌گردد لذا سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در تمامی خطوط نیز از ساعت شش صبح آغاز خواهد شد.
مهدی حسینی پویا با بیان اینکه سرویس دهی ناوگان این سازمان از اول تیر ماه نیم ساعت زودتر و از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شد افزود: ساعت خاتمه کار ناوگان اتوبوسرانی بدون تغییر تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه است.
هم اکنون روزانه یک میلیون نفر با هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در مشهد جابه جا می‌شوند که این رقم یک ششم سفرهای درون شهری مشهد را تشکیل می‌دهد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سرویس دهی این ناوگان که از اول تیرماه با تغییر ساعت کاری ادارات از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۲ انجام می‌شد به روال عادی خود بازگشت.
وحید مبین مقدم افزود: از این رو از ۱۸ تیر ماه سرویس دهی این ناوگان از ساعت شش صبح تا ۲۲ انجام می‌شود.
اول تیر ماه کنونی بر اساس مصوبه استانداری خراسان رضوی و به منظور کاهش مصرف انرژی ساعات کار ادارات دولتی این استان طی روزهای شنبه تا چهارشنبه ۶:۳۰ تا ۱۳.۳۰ و برای روزهای پنجشنبه ۶.۳۰ تا ۱۲.۳۰ تعیین شده بود.

کوکب موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی امروز یکشنبه اعلام کرد: پیرو نامه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، به منظور تسهیل در ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی و پاسخگویی به انتظارات مردم ساعت کار ادارات در این استان از فردا به روال سابق خود باز می‌گردد بدین ترتیب ساعت کار دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مؤسسه‌های عمومی غیردولتی در سطح خراسان رضوی از فردا ۱۷ تیر ماه به حالت سابق باز می‌گردد.
۷۵۰۵/۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...