آیین افتتاحیه اوقات فراغت در جاسک برگزار شد


آیین افتتاحیه اوقات فراغت در جاسک برگزار شد

آیین افتتاحیه طرح اوقات غنی سازی فراغت تابستان 98 جوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان جاسک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان جاسک، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در این آیین گفت: 30 کانون فرهنگی هنری در مساجد جاسک فعالیت می کنند.

وی از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از فرصت‌هایی که انقلاب در اختیار جوانان قرار داده است، یاد کرد و افزود: نیازسنجی و برنامه ریزی برای برنامه ها باید در اولویت کارهای مدیران کانون های فرهنگی و هنری باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، قرار گرفتن در فضای معنوی مسجد، اعتماد خانواده ها و حضور جوان‌ها را از سرمایه های معنوی کانون ها دانست و بر قدرشناسی از این سرمایه ها تاکید کرد.

وی تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بابد در برنامه‌های خود تلاش کنند تا خودکفا و بدون وابستگی باشند.

پهلوانی با اشاره به اینکه ازسال گذشته واریز سرانه به کانون های فرهنگی هنری براساس فعالیت ها صورت می گیرد، افزود: درگاه ثبت فعالیت های اوقات فراغت، جهت ساماندهی فعالیت های اوقات فراغت در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شده است

وی ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان می توانند با مراجعه به صفحه شخصی کانون فرهنگی و هنری مسجد در سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir نسبت به ثبت فعالیت های خود در ۶ محور ، فعالیتی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی ،هنری ،شبکه سازی و فضای مجازی ، کتاب و کتابخوانی و فعالیت های اجتماعی اقدام کنند.

پهلوانی افزود: این سامانه فرصت مناسبی جهت تعامل بین مخاطب و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز هست که عموم مردم می توانند جهت بهره گیری و ثبت نام در کلاس های اوقات فراغت با مراجعه به این سامانه از برگزاری کلاس های اوقات فراغت در نزدیکترین مسجد محله خود اطلاع یابند و جهت ثبت نام در این کلاس ها اقدام کنند.

وی عنوان کرد: آموزش و توانمندسازی ارکان کانون های فرهنگی هنری، اردوهای آموزشی درون و برون استانی از ویژگی های اوقات فراغت امسال کانون های فرهنگی هنری استان است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی