مسیر آموزش مهارت‌های اقتصاد دیجیتال را با بهره‌گیری از تجربیات بین المللی تدوین می‌کنیم


رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات پیرامون برگزاری کارگاه بین‌المللی «ظرفیت سازی و مهارت افزایی برای تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال» ابراز امیدواری کرد که با بهره‌گیری از تجربیات بین‌المللی بتوانند مسیر آموزش مهارت‌های اقتصاد دیجیتال را تدوین نمایند. به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، دکتر صادق عباسی شاهکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه‌ی...

مسیر آموزش مهارت‌های اقتصاد دیجیتال را با بهره‌گیری از تجربیات بین المللی تدوین می‌کنیم
رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات پیرامون برگزاری کارگاه بین‌المللی «ظرفیت سازی و مهارت افزایی برای تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال» ابراز امیدواری کرد که با بهره‌گیری از تجربیات بین‌المللی بتوانند مسیر آموزش مهارت‌های اقتصاد دیجیتال را تدوین نمایند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، دکتر صادق عباسی شاهکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه‌ی برگزاری کارگاه بین‌المللی «ظرفیت سازی و مهارت افزایی برای تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال»، گفت: در حکم وزیر محترم ارتباطات برای ریاست بنده بر دانشکده‌ی پست و مخابرات، تاکید شده است که وظیفه‌ی اصلی دانشکده، آموزش مهارت‌های اقتصاد دیجتال و مهارت‌های منجر به اشتغال است که در همین راستا ما برای تدوین برنامه‌ها، استفاده از تجربیات بین‌المللی را در دستور کار قرار دادیم.
رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات در تشریح برگزاری کارگاه ظرفیت سازی در اقتصاد دیجیتال، گفت: سه مشاور ITU که متخصص این حوزه هستند اداره‌ی جلسات کارگاه را بر عهده دارند، نمایندگانی از ۱۲ کشور طی پنج روز و در ۲۴ جلسه تجربیات شان را منتقل می‌کنند. همچنین ۶۰ نفر از اپراتورها و شرکت‌های داخلی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در جلسات این کارگاه آموزشی شرکت کرده‌اند.
دکتر عباسی شاهکوه در پایان ابراز امیدواری کرد که با بهره‌گیری از تجربیات بین‌المللی بتوانند مسیر آموزش مهارت‌های اقتصاد دیجیتال را تدوین نمایند.
خبرنگار: زهرا طاهریفیلمبردار: حسین شهلائی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...