درخشش دونده ایرانی در مسابقات قزاقستان


درخشش دونده ایرانی در مسابقات قزاقستان

دونده ایرانی در روز پایانی رقابت های مسابقات بین المللی جام یادبود کاسانوف در شهر آلماتی قزاقستان صاحب یک مدال برنز شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، تیم دوومیدانی استان گلستان به نمایندگی از کشورمان در رقابت های بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی جام یادبود گوسمانا کاسانوف در شهرآلماتی قزاقستان حضور پیدا کرده است. دونده ایرانی توانست در روزپایانی این مسابقات صاحب یک مدال برنز شود.

در رشته پرش ارتفاع، خانم آیلیلن بابکی توانست با رکورد یک متر و هفتاد و پنج سانتی متر در سکوی سوم این مسابقات قرار بگیرد و صاحب مدال برنز شود. در پرش سه گام سیدهادی مداحی و حمیدرضا کیاء به عناوین چهارم و پنجم دست یافتند. حمیده اسماعیل نژاد دونده سرعتی در ماده صد متر هم توانست به مرحله نهایی راه یابد. تیم ایران همچنین در روز گذشته دو مدال طلا و یک مدال نقره را تصاحب کرد.
در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی جام یادبود گوسمانا کاسانوف، تیم های دوومیدانی کشورهایی همچون جمهوری اسلامی ایران ؛ ازبکستان ؛ قزاقستان ؛ اوکراین ؛ تاجیکستان ؛ هند ؛ ترکمنستان ؛ گرجستان و بلاروس به رقابت پرداختند.
از جمهوری اسلامی ایران 13 ورزشکار در رشته های دو سرعت صد متر ؛ دویست متر ؛ چهارصد متر ؛ چهارصد متر با مانع ؛ چهار در چهارصدمتر؛ چهار در صد متر ؛ صد و ده متر با مانع ؛ هشتصد متر ؛ هزار و پانصد متر ؛ پرش طول ؛ پرش ارتفاع ؛ پرتاب نیزه و پرش با نیزه حضورداشتند.
رضا مقدم؛ حمیدرضا کیاء؛ سیدهادی مداحی؛ آیلین بابکی؛ سمانه کوهکن؛ جواهر زمانی؛ حمیده اسماعیل نژاد؛ الناز کمپانی؛ ریحانه مبینی؛ شاهین جعفری؛ محمد قائدزاده؛ سید امیر زمان پور؛ مهدی پیرجهان ورزشکاران تیم اعزامی ایران به مسابقات قزاقستان را تشکیل دادند و عبدالصادق گرگانی؛ علی دباغ به عنوان مربی و سید وحیدرضا رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان این تیم را همراهی کردند.
مسابقات بین المللی جام یادبود گوسمانا کاسانوف از مهمترین مسابقات بین المللی است که جواز ورود به مسابقات المپیک و بازی های آسیایی در آن صادر می شود. این مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه برابر پانزدهم و شانزدهم تیر برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دو و میدانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403