دلال جنسی و رفیق وزیر دولت ترامپ بازداشت شد/او دختران کم سن و سال را به رابطه نامشروع وامی داشت


دلال جنسی و رفیق وزیر دولت ترامپ بازداشت شد/او دختران کم سن و سال را به رابطه نامشروع وامی داشت

رادیو دویچه وله خبر داد:پرونده جفری اپستین، بانکدار میلیارد آمریکایی، بار دیگر به اتهام وادار کردن دختران کم سن به سکس با دیگران و آزار جنسی آنها، به جریان افتاده است.

اپستین روز شنبه ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) در نیویورک بازداشت شد و قرار است روز دوشنبه بازپرسی شود. طبق قوانین آمریکا مجازاتی تا ۲۰ سال زندان می‌تواند در انتظار او باشد.

نام اپستین شش سال قبل به خاطر شکایت دختران نابالغی بر سر زبان‌ها افتاد که در استخرپارتی‌های این بانکدار، میهمان‌ها را ماساژ می‌دادند. پلیس فدرال آمریکا "اف بی آی" می‌گوید اپستین چند دختربچه را تحت آزار جنسی قرار می‌داد و آنها را در خانه‌هایش در فلوریدا و نیویورک به تن فروشی وامی‌داشت. از نظر حقوقی چند سال زندان و حتی زندان ابد در انتظار این بانکدار بود، اما او در عمل تنها به ۱۸ ماه حبس محکوم شد.

دلیل این مجازات سبک، معامله‌ای بود که خارج از دادگاه برای مختومه شدن پرونده انجام گرفت. اپستین به قربانیان غرامت مالی پرداخت و قضات برایش ۱۸ ماه حبس در نظر گرفتند. او اما پس از ۱۳ ماه آزاد شد.

روزنامه نیویورک تایمز می‌نویسد اپستین در طول این ۱۳ ماه، شش بار در هفته زندان را ترک می‌کرد و به دفتر کارش می‌رفت.

اپستین چنین معامله‌ای را بیش از همه، مدیون الکساندر اکوستا، دادستان وقت میامی بود که امروز وزیر کار دولت ترامپ است. در ماه‌های گذشته، بحث‌های جدیدی در مورد این توافق در آمریکا به راه افتاده اما اکوستا با اشاره به شرایط آن زمان پرونده، معامله مربوطه را معقول خوانده است.

1717

کد خبر 1277112

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازگشت سخت به صدر/ پیشنهاد تمدید پرسپولیس به اوسمار/ پیشخوان