7261 طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکزی نظارت شد


7261 طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکزی نظارت شد

اراک - ایرنا - 7 هزار و 261طرح اشتغال زا ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بهار امسال نظارت فنی و کارشناسی شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: ۴۰ بازرس شامل ۱۶ ناظر از کمیته امداد و ۲۴ ناظر از بخش خصوصی پیشرفت کار، مصرف تسهیلات در طرح اشتغالزایی و شرایط کارگاه و اشتغال را مورد ارزیابی قرار دادند.

«مجید مشهدی»، با بیان اینکه یکی از امتیازات طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) نظارت فنی و کارشناسی است، گفت: اجرای بازدید های فنی از طرح‌های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می تواند به تسهیل شرایط برای توانمند سازی خانواده ها کمک کند.
وی اظهار داشت، نظارت فنی و کارشناسی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال جاری مددجویان تحت حمایت می تواند گام موثری در توانمند سازی اقتصادی خانوارهای تحت حمایت است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۶ هزار و ۲۳۴ نظارت از طرح‌های اشتغال نیز سال گذشته در این استان انجام شد.

مشهدی، کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمد زا را از اهداف نظارت در واحد اشتغال عنوان کرد.

وی اظهار داشت: پیشگیری از انحراف سرمایه تحویلی به مددجویان، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان شاغل، بهبود علمی و آگاهی مجریان طرح های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظرین فنی، پیشگیری از بروز خسارت به طرح‌های اشتغال، آموزش بیمه و بازاریابی محصولات مددجویان از نقاط قوت بازدید های فنی و کارشناسی است.

۱۴۱ مورد تسهیلات اشتغال بهار امسال با منابع اعتباری ۲۶ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد حمایتی در استان پرداخت شد.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند هستند.

۶۹۹۱/‏۶۰۱۳/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان