سایه خورشید به قشم رسید


سایه خورشید به قشم رسید

قشم - ایرنا - کاروان خادمان حامل پرچم گنبد حرم مطهر امام رضا (ع) شامگاه یکشنبه از طریق اسکله شهید رجایی وارد جزیره قشم شدند.

به گزارش ایرنا، این کاروان در مدت حضور ۲ روزه خود در قشم به مناسبت دهه کرامت ۲۰ برنامه مختلف در این شهرستان اجرا می‌کند.

کاروان مذکور در گام نخست به عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، مزار شهدای شهرستان قشم و مرقد شریف امامزاده سید مظفرالدین (ع) پرداخت.

خادمان حامل پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) سپس ویژه برنامه «جان پناه» را اجرا کردند که طبق آن در خانه‌های جمعی از مددجویان اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور یافتند.

برنامه‌ها با دلجویی از زندانیان جرایم غیر عمد، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، دیدار خانواده آزادگان و حضور در آئین گشایش کانون دختران فاطمی تداوم یافت.

سایه خورشید به قشم رسید

برگزاری جشن دهه کرامت با عنوان «بزم نور» پایان بخش برنامه‌های نخستین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان بود.

حضور در جمع حافظان تنگه خلیج فارس و دیدار با مردم روستای گوران و جزیره هنگام برای اجرای برنامه‌های «فداییان ولایت» و «آغوش پدرانه» ویژه برنامه‌های دومین روز حضور این کاروان در قشم است.

سرپرست خادم یاران رضوی قشم در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۳ خادم یار رضوی در این شهرستان ساماندهی شده‌اند.

حسین بشارتی افزود: ترویج معارف رضوی، معطر کردن فضای عمومی جامعه به نام و یاد امام رضا (ع) و معرفی بیش از پیش سنت و سیره آن امام رئوف از مهمترین اهداف خادمیاران رضوی قشم به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: حضور این کاروان در راستای اجرای دوازدهمین دوره جشن‌های مردمی و قشم انجام شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در خلیج فارس گسترده شده است.

۷۵۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرد تهرانی از بالای پل عابر به پایین پرتاب شد / له شدن جسد او بعد از رد شدن خودرو