تشکیل کارگروه قرآن در خوزستان/ از استادان قرآنی در بحث‌های تخصصی استفاده شود


تشکیل کارگروه قرآن در خوزستان/ از استادان قرآنی در بحث‌های تخصصی استفاده شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد خوزستان با بیان اینکه شورای توسعه فرهنگ قرآنی از این پس فقط در سطح کلان کاربرد دارد و این شورا در استان‌ها ذیل شورای فرهنگ عمومی قرار می‌گیرد، گفت: به دنبال آن هستیم که کارگروه یا کمیته قرآنی در استان تشکیل شود و با دعوت از دستگاه‌های فرهنگی و استادان قرآنی جلسات آن را برگزار کنیم.

تشکیل کارگروه قرآن در خوزستان/ از استادان قرآنی در بحث‌های تخصصی استفاده شودحسین لازم‌سعیدی، مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: شورای توسعه فرهنگ قرآنی از این پس فقط در سطح کلان کاربرد دارد و این شورا در استان‌ها ذیل شورای فرهنگ عمومی استان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما انتقادات خود را نسبت به این موضوع طرح کرده‌ایم، گفت: با توجه به اینکه ارشاد دبیر شورای فرهنگ عمومی است، به دنبال این هستیم که مطالبات خود را با دعوت از استادان و مؤسسات قرآنی پیگیری کنیم. با توجه به اینکه در حال حاضر رسیدگی به سیل‌زدگان اولویت نخست استان است و تاکنون شورای فرهنگ عمومی در استان تشکیل نشده است، طبق ابلاغ رسیده از معاونت قرآن و عترت شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌ها لغو شده و فعالیت‌های قرآنی متناسب با دستور نماینده ولی‌فقیه در قالب کارگروهی دنبال خواهد شد.

لازم‌سعیدی اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که کارگروه یا کمیته قرآنی در استان تشکیل شود و با دعوت از دستگاه‌های فرهنگی و استادان قرآنی جلسات آن را برگزار کنیم. هدف ما این است که در کنار مسئولان، از حضور استادان قرآنی در بحث‌های تخصصی استفاده شود.

مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین از اجرای طرح فعالیت‌های قرآنی در روستاهای استان خبر داد و گفت: در حال جمع‌آوری اطلاعات مربوط به روستاها هستیم و در نظر داریم فعالیت‌های قرآنی را در سطح روستاهایی که از چنین برنامه‌هایی محروم هستند، برگزار کنیم.

سعیدی همچنین از آماده‌شدن جوایز برگزیدگان در قرعه‌کشی آزمون قرآن و عترت ارشاد که در اسفند 97 برگزار شد، خبر داد و گفت: این برگزیدگان شامل کارکنان ادارات و آزمون آزاد هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا