چگونه یک فست فود مدرن داشته باشیم؟


چگونه یک فست فود مدرن داشته باشیم؟

یکی از حیاتی ترین نکاتی که در حین ساخت و طراحی و حتی شروع به کار رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، فست فودها و... باید به آن توجه شود، تهیه تجهیزات آشپزخانه می باشد. خوشبختانه در دنیای امروزه شرکت های بسیار زیادی در تلاش برای برطرف کردن این نیاز مهم و اساسی برآمده اند. که ابتکار استیل از جمله شرکت های ایرانی است که با هدف ارائه محصولات و تجهیزات...

یکی از حیاتی ترین نکاتی که در حین ساخت و طراحی و حتی شروع به کار رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، فست فودها و... باید به آن توجه شود، تهیه تجهیزات آشپزخانه می باشد. خوشبختانه در دنیای امروزه شرکت های بسیار زیادی در تلاش برای برطرف کردن این نیاز مهم و اساسی برآمده اند. که ابتکار استیل از جمله شرکت های ایرانی است که با هدف ارائه محصولات و تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی رستوران، فست فود، کترینگ غذا، تالار پذیرایی، کافی شاپ تلاش کرده تا جایگاه ویژه ای در این میان برای خود دست و پا کند.

این برند طی 20 سال تجربه و فعالیت خود همواره از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه برای تهیه و تولید محصولات استفاده کرده که توان رقابت با بروزترین محصولات خارجی را برای او فراهم آورده و همین مسئله را میتوان دلیل محکمی بر علاقمندی افراد و پرطرفدار بودن آن دانست.

در واقع ابتکار استیل تلاش کرده تا با بکارگیری ماهرترین و باتجربه ترین متخصصان در زمینه نصب و راه اندازی فست فود ، رستوران، کترینگ غذا، سلف و کافی شاپ و حتی ارائه مشاوره رایگان به منظور راه اندازی و بهره گیری از مناسب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، مجموعه مورد نظر را برای ارائه خدمات آماده سازد. همچنین محصولات آشپزخانه از جمله کابینت، سینک، هود و به طور کلی هر نیاز اولیه ای که به آشپزخانه صنعتی مرتبط می باشد در این شرکت با متریال های استیل و با کیفیت بالا طراحی و ساخته خواهد شد. موارد دیگری از جمله خدمات پس از فروش، طراحی و اجرا، فروش محصولات و تعمیر نگهداری از جمله مهمترین خدماتی است که این شرکت ارائه می دهد و به جذب مشتری میپردازد.

تجهیزات فست فود

این روزها اگر به گوشه و کنار شهر نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که تعداد فست فودهای موجود به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است. همین مسئله باعث می شود که تهیه تجهیزات و تکمیل آشپزخانه این مجموعه اهمیت بالایی پیدا کند. مطمئنا برای ارائه خدمات مراحل بسیار زیادی پیش روی صاحبان مشاغل قرار دارد. اما نکته اینجاست که برای تهیه تجهیزات فست فود در ابتدا باید نوع غذا، مکان، سرمایه، استخدام و آموزش کارکنان و... را مشخص کرده و سپس به سراغ خرید تجهیزات لازم و ضروری فست فود بروید. به همین منظور در این قسمت به دو مورد از مهمترین تجهیزات آشپزخانه اشاره خواهیم کرد.

چگونه یک فست فود مدرن داشته باشیم؟

فر پیتزا ریلی

یکی از مهمترین تجهیزاتی که در هر آشپزخانه صنعتی یافت می شود، فر ریلی است. این فر که برای پخت انواع غذاهای فست فودی از جمله پیتزا کاربرد دارد. این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این قبیل فرها به واسطه کاهش زمان پخت و تحویل غذا به مشتری و همچنین پخت غذایی یکنواخت و آبدار به یکی از محبوب ترین تجهیزات صنعتی آشپزخانه تبدیل شده است. در واقع این فر، گرما را به صورت یکنواخت به تمام سطوح غذا می تاباند و برای پخت بهتر نیازی برای برشته کردن آن نمی بیند. اسکلت فنی این دستگاه نیز از جنس فولاد می باشد. و بدنه آن نیز تماما از ورق استنلس استیل خشدار پوشانده شده است. همچنین وجود ترمومتر دیجیتالی امکان کنترل تنظیم دقیق دما را به کاربران می دهد. وجود چرخ جهت حرکت بهتر، قطع کن مصرف گاز، تنظیم تلورانس دما برای یکنواخت ماندن دمای پخت و... از جمله مهمترین ویژگی های فر پیتزا ریلی به حساب می آید که در حین خرید باید به آن توجه شود.

چگونه یک فست فود مدرن داشته باشیم؟

کانتر سرد

یکی دیگر از تجهیزاتی که تهیه آن برای هر فست فودی نیاز اساسی به حساب می آید، کانتر سرد می باشد. کانتر سرد که از آن با عنوان صندوق سرد نیز یاد می شود، نوعی پیشخوان است که در انواع رستوران ها، آشپزخانه ها، کترینگ ها و البته فست فودها به وفور دیده می شود. و با توجه به کارآیی بسیار زیادی که دارد همواره جزء پرطرفدارترین محصولات به شمار می رود. این کانتر اغلب از جنس فوم تزریقی ساخته می شود و با صرف کمترین میزان انرژی افراد را به نتیجه دلخواه میرساند. وجود چرخ ها برای آسان کردن حرکت و پایه هایی که از قابلیت تنظیم بهره مند هستند از جمله دیگر ویژگی هایی به شمار می آیند که افراد میتوانند از آن بهره مند شوند. همچنین قابلیت سفارش ساخت آن نیز باعث شده تا شرکت های فعال در این حوزه از جمله ابتکار استیل هر ویژگی خاص دیگری که افراد به آن نیازمند هستند و برای ایجاد تمایز مورد نیاز است را اعمال نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو