گام بعدی هوندا شامل یک مود سریع تر برای تعیین خط


فرمول یک ایران – بخش فرمول یک هوندا اعلام کرد که گام بعدی آن ها برای آپدیت پاوریونیت ردبول و تورو روسو، بهبود مود تعیین خط خواهد بود. کمپانی ژاپنی پس از ورود مجدد به فرمول یک در 2015، بالاخره توانست اولین پیروزیش در دوران هایبرید را در مسابقه گرندپری اتریش کسب کند که با عملکرد خیر کننده مکس ورشتپن، راننده ردبول همراه بود. بیشتر بدانید؛ تاریخچه...

فرمول یک ایران – بخش فرمول یک هوندا اعلام کرد که گام بعدی آن ها برای آپدیت پاوریونیت ردبول و تورو روسو، بهبود مود تعیین خط خواهد بود.

کمپانی ژاپنی پس از ورود مجدد به فرمول یک در 2015، بالاخره توانست اولین پیروزیش در دوران هایبرید را در مسابقه گرندپری اتریش کسب کند که با عملکرد خیر کننده مکس ورشتپن، راننده ردبول همراه بود.

بیشتر بدانید؛ تاریخچه موتورهای فرمول یک – قسمت اول

پس از موفقیت اسپیلبرگ، مدیر فنی بخش فرمول یک هوندا، تویوهارو تانابه می گوید که در کنار بهبود سرعت مسابقه ای پاوریونیت، باید قدرت عملکردی آن ها در تعیین خط نیز افزایش یابد:

بله، ما در تعیین خط فاصله بیشتری در مقایسه با دیگران داریم، در مسابقه نیز کمی عقب هستیم اما به اندازه تعیین خط نیست. بنابراین برای گام بعدی نیاز به بالا بردن مود تعیین خط یا چیزی شبیه به این داریم، اما آسان نخواهد بود.

ما تلاش خواهیم کرد که تا حد ممکن از موتور فعلی استفاده کنیم و این مورد آسان نیست که بخواهید فورا آنرا به سطح بالاتری ببرید.

اما ما به توسعه ادامه خواهیم داد و شاید در آپدیت بعدی چنین قابلیت هایی را مشاهده کنیم اما مسابقه بعدی نخواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس