21 پایگاه اوقات فراغت هلال احمر در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است


21 پایگاه اوقات فراغت هلال احمر در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است

زاهدان- ایرنا- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 21 پایگاه طرح اوقات فراغت هلال احمر در سراسر این استان برای ارائه خدمات بشردوستانه، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شده است.

علیرضا میری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهمترین ویژگی طرح اوقات فراغت ضمن جذب جوانان داوطلب، آموزش امداد و کمک‌های اولیه است که این مهم نقش مؤثری در تحقق نیاز جامعه نسبت به آموزش کمک‌های اولیه دارد.

وی ادامه داد: طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر از اول تیر تا ۲۰ مرداد در سراسر سیستان و بلوچستان درحال برگزاریست‌که پنج هزار نفر از خدمات آن در حال استفاده هستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان استان در برنامه طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر شرکت کردند.

وی از اعزام تیم دختران و پسران سیستان و بلوچستان به رقابت‌های کشوری خبر داد و افزود: تیم های ۱۴ نفره دختران و پسران استان برای حضور در رقابت‌های کشوری که در تهران برگزار می شود ۲۸ تیر و یک مرداد اعزام می شوند.

میری بیان کرد: طرح «دادرس» با هدف تبیین و تقویت خود امدادی در بین دانش آموزان، شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان اجرا می‌شود و از موثرترین طرح‌های ملی هلال احمر است که دانش آموزان آموخته‌ها و داشته‌های امدادی خود را تمرین و از این مهارت‌ها در مواقع بحرانی در خانواده و جامعه استفاده می‌کنند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان